  • 181. Data: 2017-02-13 19:53:17
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" sukienkowym.
    Od: "Gregtek" <k...@w...pl>

    news:58a1fc15$0$5147$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jedynie Kwasniewski z SLD sie sprawdzil :-)
    >
    > J.

    Pamietam jak watykańscy właściciele Boga wieszali psy
    na Kwaśniewskim, że to bedzie koniec Polski.
    Polacy pokazali gest Kozakiewicza sukienkowym.

  • 182. Data: 2017-02-13 20:15:12
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" uprzywilejowani.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Od ustalenie czy uprzywilejowanie przyslugiwalo powinien zaczac adwokat kierowcy z
    seicento. Powinny byc jakies przepisy okreslajace kiedy uprzywlejowanie przysluguje
    osobom przewozonym przez bor. Obstawiam ze nie przysluguje tylko datego ze pasazer
    wsiadl do samochodu. Poza tym czy bor wiozl pania Premier czy ochranial. Wiezienie
    nie jest rownoznaczne z ochranianiem. A jak ochranial to przed czym? Jak by popatrzec
    z innej strony to kierowca boru zamachnal sie na premiera RP. Wykorzystal sytuacje
    zeby doprowadzic do groznego wypadku. Takie zarysowania jak sa na drzwiach limuzyny
    wprawny kierowca potrafi w sytuacji jaka wtedy byla zrobic nawet jak samochod ktory
    niby mial uderzyc stal. Samochod jak jest ustawiony do skrecania nie jest ustawiony
    rownolegle do drogi. Wystarczy w odpowiednim momencie skrecic troche w prawo zeby sie
    zarysowac a potem odbic w lewo na drzewo. Jak sie oprzec na pord to winny jest
    kierowca rzadowej limuzyny. Zrobil wszystko co tylko mogl zeby zlamac wszystkie
    przepisy jakie go przed i w miejscu zdarzenia obowiazywaly.

  • 183. Data: 2017-02-13 20:49:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
> [...]
    >przysluguje osobom przewozonym przez bor.
    >Obstawiam ze nie przysluguje tylko datego ze pasazer wsiadl do

    Sa, art 53 pord.
    Kiedys byl IMO ubozszy, ale najstarsza wersje mam z 2009, i juz tam
    bylo.

    Przy Misiewiczu mozna by sprawdzic inne przepisy :-)

    J.

  • 184. Data: 2017-02-13 20:51:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gregtek" napisał w wiadomości grup

    >Pamietam jak watykańscy właściciele Boga wieszali psy
    >na Kwaśniewskim, że to bedzie koniec Polski.
    >Polacy pokazali gest Kozakiewicza sukienkowym.

    Akurat chodzi nam o to, ze wybrali na druga kadencje.
    Znaczy sie dobry prezydent byl :-)

    J.

  • 185. Data: 2017-02-13 21:11:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-02-2017 o 19:53, Gregtek pisze:

    > Pamietam jak watykańscy właściciele Boga wieszali psy
    > na Kwaśniewskim, że to bedzie koniec Polski.
    > Polacy pokazali gest Kozakiewicza sukienkowym.

    A niedługo później totalnie zdurnieli i to dwa razy....
    Albo nawet więcej niż dwa.

  • 186. Data: 2017-02-13 21:15:14
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" kolumna.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-02-2017 o 19:52, Gregtek pisze:
    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.tvn24.pl/wypadek-premier-szydlo-nagranie-
    sprzed-kolizji-rzadowej-kolumny,715207,s.html

    > Z opisu wynika, że była to kolumna uprzywilejowana.

    Ale z filmu w ogóle nie wynika, że to była kolumna.
    Odległości między autami są na tyle duże, że nie dziwię się, że ktoś
    uznał, iż drugie auto z pierwszym nie ma wiele wspólnego.

  • 187. Data: 2017-02-13 22:18:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Feb 2017 19:52:57 +0100, w <o7svav$he$1@news.mixmin.net>, "Gregtek"
    <k...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.tvn24.pl/wypadek-premier-szydlo-nagranie-
    sprzed-kolizji-rzadowej-kolumny,715207,s.html

    > Z opisu wynika, że była to kolumna uprzywilejowana.

    Raczej miała być.

  • 188. Data: 2017-02-13 22:24:55
    Od: "Gregtek" <k...@w...pl>

> [...]
    > Odległości między autami są na tyle duże, że nie dziwię się, że ktoś
    > uznał, iż drugie auto z pierwszym nie ma wiele wspólnego.

    W opisie jest podana odleglość 30 mtr. To nie jest dużo.
    Przy predkości 50 km/h to jest 2,2 sek.

  • 189. Data: 2017-02-13 22:29:27
    Od: "Gregtek" <k...@w...pl>

    <k...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    sprzed-kolizji-rzadowej-kolumny,715207,s.html

    > Z opisu wynika, że była to kolumna uprzywilejowana.

    ============
    Faktycznie, nic nie piszą o sygnałach dźwiękowych.

  • 190. Data: 2017-02-13 22:36:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-02-2017 o 22:24, Gregtek pisze:

    sprzed-kolizji-rzadowej-kolumny,715207,s.html

    > W opisie jest podana odleglość 30 mtr.

    Odległość czego?
    Drugiego samochodu od pierwszego?
    Bo chyba to się liczy...

    Powinna ona być mniej więcej taka jak między drugim a trzecim.