  • Data: 2009-05-21 08:12:26
    Temat: Re: Znowu zajechał
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Maj, 19:50, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Podobno zaprogramowane to mozna miec w miesniach po tysiacach powtorzen.
    > :-)
    >
    > A w zyciu to sytuacja pojawia sie nagle, strzal adrenaliny, swiat
    > dookola zwalnia, a reakcje sa przyspieszone, w duzej mierze oparte na
    > odruchach.

    niekoniecznie na odruchach, rzeczywiście wydaje się dużo czasu na
    myślenie, i tak jest, jednak często te przemyślenia nie są
    wystarczająco logiczne i trafne.

    przez maskę łatwo przelecieć, nawet się nie trzeba mocno starać ani
    wyskakiwać, tylko później nogi bolą i ciężko chodzić jest. ale ja to
    sie nie znam bo tylko przez małe punto czy coś takiego przeleciałem. a
    przez kabinę nie wyobrażam sobie skoku pod kątem prostym do auta.

    > Ja tam jak lecialem we dwojke z moto to widzac przed soba slupek
    > kilometrowy pomyslalem tylko ze to dobrze ze ja jestem z przodu to wezme
    > go na siebie.
    > O tym ze od ilus lat slupki robia z plastiku juz nie pomyslalem :-)

    ty bohaterze :) nie wiem jaką miałeś prędkość podczas kontaktu dupą z
    ziemią ale przy kontakcie z takim betonowym słupkiem byście się
    rozwalili oboje. ja miałem dawno temu przyjemność sprawdzić
    wytrzymałość takiego słupka plastikowego, wydawał się cholernie
    twardy- nie polecam.

    --
    wiadro(SoldierAK)
    Grzegorz Żołnierzak