  • 1. Data: 2009-05-19 23:48:17
    Temat: Znowu zajechał
    Od: drburski <m...@o...eu>

    Niestety po raz kolejny statystyki rosną
    http://www.zw.com.pl/artykul/284828,364268_Zginal_mo
    tocyklista.html
    tam wszystko widać, to ja już nie wiem, po polach mamy jeździć.

  • 2. Data: 2009-05-20 07:50:30
    Temat: Re: Znowu zajechał
    Od: "kabat" <s...@o...pl>

    Użytkownik "drburski" <m...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    4g2000vbn.googlegroups.com...
    > Niestety po raz kolejny statystyki rosną
    > http://www.zw.com.pl/artykul/284828,364268_Zginal_mo
    tocyklista.html
    > tam wszystko widać, to ja już nie wiem, po polach mamy jeździć.

    W niedziele kumplowi w ten sposób zajechała puszka, podrostu sobie koleś
    chciał sobie wjechać na parking z lewej strony ulicy. Jak dotarłem na
    miejsce kumpela juz odwozili karetka do szpitala. Jechał na Kacie, mówi ze
    jak zobaczył ze juz nie da rady to wstał i jak uderzył w samochód odbił sie
    od dachu i spadł z drugiej strony. Jest tylko potłuczony na szczęście, moto
    też sie do bobrowego naprostuje:) Ale mówi ze jak juz walił w samochód to
    widział ze koleś za kiera patrzy sie wogóle w inna stronę, koleś się patrzył
    tam gdzie celował czyli na miejsce parkingowe, tylko pasażerka go widziała,
    i wylądowała z nim w szpitalu z urazem głowy, bo drzwi weszły do środka i
    szyba tez sie posypała. Kurwa jak można nie zauważyć dużego, wysokiego
    motocykla jedzącego z naprzeciwka.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 3. Data: 2009-05-20 09:22:54
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kabat pisze:

> [...]
    > ze jak zobaczył ze juz nie da rady to wstał i jak uderzył w samochód
    > odbił sie od dachu i spadł z drugiej strony.

    Jestem pod wrazeniem sposobu ogarniecia akcji, bo wg mnie to Twoj kolega
    sobie wlasnie uratowal zycie.

    To tylko tak sie latwo pisze zeby wstac na podnozkach i "przeskoczyc".

    KJ

  • 4. Data: 2009-05-20 09:29:12
    Od: Piotr Zawiły <z...@o...eu>

    (...)
> [...]
    > tez sie posypała. Kurwa jak można nie zauważyć dużego, wysokiego motocykla

    Taki sam przypadek miał miejsce w Krakowie. Facet puszką skręcał w lewą stronę.
    Kolega na ST 1100 PE jechał, na szczęście, powoli. Przeczuwając, że może się coś
    stać, zaczął hamować. Facet w puszcze wjechał na jezdnię. Kolega uderzył w drzwi
    kierowcy, następstwem czego była lekko wygięta blacha w drzwiach. Nic, nikomu
    się nie stało. Moto też lekko porysowane. Tłumaczenie kierowcy po przyjeździe
    policji: Musiał nieźle zapier..., bo go nie widziałem, gdy skręcałem w lewo.
    Pilicjant tylko się uśmiał: Panie, jakby nieźle zapier... to nie byłoby już z
    kim tu rozmawiać. Świadkowie potwierdzili: facet wymusił.

    Piotr

  • 5. Data: 2009-05-20 09:39:22
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> napisał w wiadomości

    > się nie stało. Moto też lekko porysowane. Tłumaczenie kierowcy po
    > przyjeździe policji: Musiał nieźle zapier..., bo go nie widziałem, gdy
    > skręcałem w lewo.

    Przepraszam, ale jakbym coś takiego usłyszał, to na miejscu motocyklisty,
    wyjechałbym gościowi z czachy w ogóle bez żadnego ostrzeżenia.

    pozdr.
    Mystik

  • 6. Data: 2009-05-20 10:07:14
    Temat: Re: Znowu zajechał [opis przypadku]
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Panie, jakby nieźle zapier... to nie byłoby już z
    > kim tu rozmawiać. Świadkowie potwierdzili: facet wymusił.

    Ja kilka lat temu mialem taka sytuacje:
    Dojezdzam do duzego skrzyzowania (dwupasmowka z jednopasmowka) - z daleka widze
    ze mam zielone, zamierzam jechac na wprost. Widze ze z przeciwnej strony jada
    auta, a na srodku (przodem do mnie) stoi maluch ktory zamierza na skrzyzowaniu
    skrecic w lewo przecinajac moj tor jazdy. Nie jade na szczescie szybko - ok
    50kmh, swiatla motocykla sa wlaczone. Po wjechaniu na skrzyzowanie, metr, moze
    dwa metry przed soba, widze jak nagle maluch rusza w moja strone. nawet kiedy
    jestem bezposrenio przed nim, Maluch nie odpuszcza i atakuje mnie dalej. Probuje
    uciec w prawo omijajc przod puszki (przypomne ze wszystko dzieje sie na samym
    srodu skrzyzowania), ale stoja juz tam samochody ktore maja czerwone. Daje na
    max w kotly zeby sie zmiescic, ale niestety 126 dopada mnie i wali w lewy bok
    mojego moto wyginajac je w banan. Na prawde niezle wystrzeliwuje mnie w
    powietrze i lece... lece przez cale skrzyzowanie, az na druga strone. Pamietam
    jak wale kaskiem w asfalt - doslownie 30-50cm od kraweznika kranca jezdni. Zanim
    sie podnioslem pamietam jak zrobilem sobie krotka autodiagnostyke: rece - sa,
    nogi - sa, boli - nie.. (brrr). Na szczescie nic mi nie jest.
    Doslownie przy tym skrzyzowaniu miesci sie.. komisariat, a oficer dyzurny ma
    okno wychodzace bezposrednio na miejsce tej zdarzenia, wiec niebiescy sa po
    kilku sekundach. Okazuje sie ze Malucha prowadzila baba, ktora nie przyznaje sie
    do winy. Zostaje wiec wezwany do konfrontacji z kierowniczka auta i slucham jej
    wersji.

    Tu jest najciekawsze - kobita mowi do gliniarza: "prosze Pana, to nie jest moja
    wina, ja nie widzialam tego motocyklisty !"

    Na szczescie dla mnie sprawa byla na tyle oczywista ze jej przebieg i sprawca
    nie budzily jakichkolwiek watpliwosci u przedstawicieli wladzy ludowej. Moto
    zostalo zutylizowane, zniszczone ciuchy rowniez, a ja mialem za soba kolejne
    nieprzyjemne spotkanie moto vs. samochod.

    Zycze kazdemu jak najmniej takich doswiadczen.

    Zonda

  • 7. Data: 2009-05-20 11:53:26
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Mystik pisze:

    > Przepraszam, ale jakbym coś takiego usłyszał, to na miejscu
    > motocyklisty, wyjechałbym gościowi z czachy w ogóle bez żadnego
    > ostrzeżenia.

    Ty ? Sila spokoju i prawy obywatel jakich malo :)
    I myslisz ze ktos w to uwierzy ? :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2009-05-20 12:01:59
    Od: t...@g...com

    On 20 Maj, 11:22, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Jestem pod wrazeniem sposobu ogarniecia akcji, bo wg mnie to Twoj kolega
    > sobie wlasnie uratowal zycie.
    >
    > To tylko tak sie latwo pisze zeby wstac na podnozkach i "przeskoczyc".
    >
    > KJ

    Podobna sytuacja kiedys jechalem z kumplem:
    jawa ts350 V=80km/h i nagle z pobocza (moja prawa) wlacza sie do ruchu
    auto os. zatrzymujac sie w poprzek drogi tj. naszego pasa
    (chyba zeby spojrzec w prawo zanim zajmie pas ruchu w kierunku
    przeciwnym do mojego)
    no to lubudu (tak po kilku - ok.8 metrach hamowania zablokowanym
    tylnym kolem) i obaj rowniez znalezlismy sie po 2-ej stronie dachu
    ..ale nie przypominam sobie zeby ktos z nas wstawal na podnozki.
    Kumpel po odbiciu klata (siniak na klacie) od mojego kasku polecial
    duzo dalej ode mnie hmm - to chyba dlatego ze ja zarylem o dach.
    Moto btw znalazlo sie w pozycji w jakiej zwyklo sie ustawiac rower do
    smarowania lancucha tj. do gory kolami.

    p.s. aha najdalej ze wszystkich polecial chyba akumulator :)

  • 9. Data: 2009-05-20 12:04:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:

    > Ty ? Sila spokoju i prawy obywatel jakich malo :)
    > I myslisz ze ktos w to uwierzy ? :)

    no właśnie sie zastanawiałem, czy jakiś grzyb się pod niego nie podszywa.

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-05-20 14:55:41
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Jestem pod wrazeniem sposobu ogarniecia akcji, bo wg mnie to Twoj kolega
    > sobie wlasnie uratowal zycie.
    >
    > To tylko tak sie latwo pisze zeby wstac na podnozkach i "przeskoczyc".

    No nie wiem. Ja mam zaprogramowane- jak nie wyda wyhamować to próba wybicia
    sie w góre. Nigdy nie próbowałem :-) I pewną przeszkoda będzie niewątpliwie
    spotkanie z TIRem, tak wysoko nie wyskocze...

    b.