    From: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Znowu zajechał
    Date: Sat, 23 May 2009 22:57:16 +0200

    Heniekxl pisze:
    ...>8
    > Tylko śmiech pusty ogarnia jak czyta się wypociny o debilach
    > w puszkach i fachowcach na motorach.

    Sluchaj, to ze masz na tyle rozumu by zdac sobie sprawe iz nie przezyl
    bys jednego przejazdu przez miasto na dwoch kolach nie upowaznia Cie
    jeszcze do wypowiadania sie o motocyklistach.
    Taki niedorobiony debil bedzie jezdzil autem cale zycie i jesli ma choc
    troche szczescia to zasluzy w dobrym przypadku na pare mocnych slow od
    innych kierowcow (ale ich oczywiscie nie usluszy) lub kilka, kilkanascie
    razy odwiedzi blacharza.

    > A nie prościej zacząć myśleć, przewidywać sytuacje na drodze
    > i po prostu zwolnić?

    Gdybys sam myslal to takiego idiotyzmu bys nie napisal. Poprawnosc
    polityczna wyzarla Ci mozg? Za duzo ogladasz "Pirata" w TVN?
    A wogole to siedziales kiedys na czyms co ma wiecej niz naped ekologiczny?!
    Wiesz, nigdy mi sie nie podobal windsurfing ale nie odwazylem sie tego
    powiedziec do czasu az (po kursie) sam przeplynalem jezioro wzdluz i w
    poprzek.
    Wtyedy z czystym sumieniem oswiadczylem ze ten sport mi nie lezy.

    Ale Ty niestety nie masz takiej mozliwosci. Sadzac po stanie umyslu mogl
    bys to powiedziec ale jedynie sw. Piotrowi czego Ci nie zycze.
    Wiec moze prosciej bedzie przezuwac w ciszy swoje upokorzenie?
    I odpuscic glupie uwagi bo one jedynie powoduja wspolczucie wsrod babek
    i facetow z jajami?

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe