    Subject: Re: Zostałem SESZOWANY ;-)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Mon, 9 Aug 2021 22:09:50 +0200

    Ja wiem że to się wydaje śmieszne i normalny użtkownik powinien wiedzieć
    że szpiegują go wszędzie ale...

    Czy miarka się powoli nie przelewa?

    Czy za samą wygodę pozwalamy im na to wszystko?

    Może niech rozdają komórki za darmo jak twierdzi pewna pisarka ;-)

    Wtedy jest jakaś transakcja, jest towar jest i zapłata.

    PS. chyba zacznę używać przeglądarki która robi w konia algorytmy robiąc
    kliki na losowe linki.