  • 1. Data: 2021-08-04 20:49:40
    Temat: Zostałem SESZOWANY ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Co jest bardziej prawdopodobną przyczyną NACHALNEGO wyświetlania mi
    reklam okularów?
    - wyciek z systemu/komputera optyka który okulary produkował?
    - wyciek z NFZ informacji o refundacji okularów?
    - czy to że siedziałem z godzinę w okularach również przed ekranem
    smartfona? ;-)

    Może te kamerki jednak zaklejać? ;-)

  • 2. Data: 2021-08-08 13:52:34
    Temat: Re: Zostałem SESZOWANY ;-)
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.08.2021 o 20:49, _Master_ pisze:
> [...]
    > - wyciek z NFZ informacji o refundacji okularów?
    > - czy to że siedziałem z godzinę w okularach również przed ekranem

    Mikrofon zaklej. I zastanów się kto jeszcze może mieć informacje o tym,
    że jesteś ślepy.

  • 3. Data: 2021-08-08 18:00:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tak. Jestem ślepy i mi się PRZEWIDZIAŁO ;-)

    Jestem przyzwyczajony do reklam produktów które szukam w necie.

    Wiem jak to działa. Ale ani ja ani nikt z mojej rodziny (numeru IP) nie
    szukał okularów. Załatwiałem to analogowo twarz w twarz ;-)

    Jak nałożę maskę SWASTYKĄ to przyjadą SŁUŻBY? ;-)

  • 4. Data: 2021-08-09 11:47:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 8 Aug 2021 18:00:09 +0200, _Master_ wrote:
> [...]
    >
    > Wiem jak to działa. Ale ani ja ani nikt z mojej rodziny (numeru IP) nie
    > szukał okularów. Załatwiałem to analogowo twarz w twarz ;-)

    Czy przez telefon?
    No ale telefon mogl podsluchiwac o czym mowa :-)

    > Jak nałożę maskę SWASTYKĄ to przyjadą SŁUŻBY? ;-)

    Pewnie przyjada.
    Ale czy dadza sobie wytlumaczyc, ze to indyjska maseczka, z symbolem
    szczescia?

    J.

  • 5. Data: 2021-08-09 17:43:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Aug 2021 20:49:40 +0200, _Master_ wrote:
    > Co jest bardziej prawdopodobną przyczyną NACHALNEGO wyświetlania mi
    > reklam okularów?
    > - wyciek z systemu/komputera optyka który okulary produkował?
    > - wyciek z NFZ informacji o refundacji okularów?

    A jest jakis sposob powiazania z twoim telefonem?
    Nr u optyka zostawiles, adres e-mail, nr karty, telefonem zaplaciles?
    :-)

    > - czy to że siedziałem z godzinę w okularach również przed ekranem
    > smartfona? ;-)
    >
    > Może te kamerki jednak zaklejać? ;-)

    Chyba jeszcze nie, ale ostroznosc na przyszlosc bardzo wskazana :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-08-09 20:09:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 8 Aug 2021 18:00:09 +0200, w <610fff8b$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Wiem jak to działa. Ale ani ja ani nikt z mojej rodziny (numeru IP) nie
    > szukał okularów. Załatwiałem to analogowo twarz w twarz ;-)

    I co z tego skoro twój telefon wiedział, że jesteś u optyka?
    Google Maps -> Oś czasu

  • 7. Data: 2021-08-09 20:09:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Aug 2021 17:43:21 +0200, w <9185pwffws5m.9an9hd06uzs7$.dlg@40tude.net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A jest jakis sposob powiazania z twoim telefonem?
    > Nr u optyka zostawiles, adres e-mail, nr karty, telefonem zaplaciles?
    > :-)

    Optyk wprowadził jego dane do Google Spreadsheet :)

  • 8. Data: 2021-08-09 20:30:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 09 Aug 2021 20:09:53 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Optyk wprowadził jego dane do Google Spreadsheet :)

    Jest to mozliwe, ale jakie dane?

    Nr telefonu wydaje sie naturalny, to moglo pojsc dalej :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-08-09 20:32:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 09 Aug 2021 20:09:23 +0200, r...@k...pl wrote:

    > I co z tego skoro twój telefon wiedział, że jesteś u optyka?
    > Google Maps -> Oś czasu

    Sprawdzic mozna, ale ... gdzie byl ten optyk i czy google mogl ustalic
    tak dokladnie pozycje?

    No chyba ze ... po wifi zakladu :)

    J.

  • 10. Data: 2021-08-09 20:48:12
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.08.2021 o 20:32, J.F pisze:

    > Sprawdzic mozna, ale ... gdzie byl ten optyk i czy google mogl ustalic
    > tak dokladnie pozycje?
    >
    > No chyba ze ... po wifi zakladu :)

    Ej, kurwa, nie wypowiadaj się w temacie, którego nie rozumiesz. Mi się
    telefon zawsze pyta, czy podobała mi się jakaś Biedronka albo zakład
    wulkanizacji czy knajpa i prosi o opinię. Wystarczy że dłużej będę
    przebywał w danej lokacji. Potem też mam jakieś reklamy tematyczne.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>