    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zrąbana hybryda TPlinka....
    Date: Thu, 27 Jul 2023 01:36:28 -0000 (UTC)

    Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.lucida.console> wrote:

    > Kiedyś próbowałem wymienić na inny -- fabryczny był najlepszy. (co nie
    > znaczy, że jest dobry)

    Może te inne były jeszcze gorsze...

    > Długotrwałe obciążenie (ściąganie z szybkich serwerów) zwykle źle wróży.

    To może termicznie coś tam siada? Przegrzewa się i siada...

    > Nadal aktualny. Nie wymieniam hybryd, bo żal mi szmalu.
    > Może warto przejść na 5GHz; może warto wejść na komórkowy...

    5 GHz jest OK, dużo mniej zapchane innymi urządzeniami, ale gorzej radzi
    sobie między pomieszczeniami (mury silniej tłumią). Mam i to i to.

    > - ma pan za stary system (WXP przykładowo) operacyjny

    Helpdeskowi tak kazali mówić, to mówi...

    > Drukarka Canona nie ma 5 GHz -- uruchamiam w Tendze 2.4 Ghz na czas
    > drukowania...

    Czemu nie zostawisz obu włączonych na stałe?

    > Mam dwie Tendy i kilka TPlinków -- Tendy wypadają lepiej niż TPlinki.
    > (najniższą półka, porównywalne ceny, podobne parametry)

    Ja mam TP-Linki, ZyXELa, Netgeara i Linksysa (stary WRT54G, używam teraz
    tylko jako switcha). Na ZyXELa i Netgeara nie narzekam, ale to TP-Linki są
    najbardziej u mnie obciążone (i w sumie też nie narzekam, oprócz tego że
    drukarka świetnie gadała z Linksystem i świetnie gada z Netgearem, a z
    TP-Linkami nie chce; ZyXELa mam w innej lokalizacji).

    --
    - Zajączku, dlaczego masz takie krótkie uszy?
    - Bo jestem romantyczny.