  • Data: 2015-09-02 09:38:02
    Temat: Re: Zrob to sam
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ms48e6$vbc$...@n...news.atman.pl...

    > Wszystko zaczęło się od tego, że jakiś muł Ergie zaczął dyskusję "co
    > prawda nie wiem, ale coś napiszę" ("czytałem [bardzo wątpliwe] ale nie
    > wiem, czy to tego dotyczy") a potem próbuje każdego gwałcić, aby
    > dyskutował z jego czytankami nie związanymi z tematem.

    Drogie żałosne dziecię neostrady!

    Przeczytaj czym są grupy dyskusyjne. Temat nie jest dany raz na zawsze i
    każda wypowiedź może stworzyć nowy wątek. Jak się w tym gubisz to pozostań
    przy prostych formach jak fora tematyczne.

    Ty do dyskusji w tym pod-wątku dołączyłeś po tej wypowiedzi:

    Widzisz początkowe "Jak"? To teraz idź spytaj dorosłych czym jest zdanie
    warunkowe, ale jak już się dowiesz to nie pisz o tym na grupie. Inni to
    wiedzą.

    Nie zrozumiałeś prostego zdania warunkowego i przypierdoliłeś się bez sensu.
    Bywa. Ale po co w to brniesz i jeszcze usiłujesz obrażać rozmówce pisząc o
    zaściankowości?

    Dam Ci dobrą radę może teraz u kolegów będziesz miał "+10 do lansu" bo
    przypierdalanie się jest modne ale kiedyś jak dojrzejesz to będzie Ci wstyd.
    Po co Ci to? Przemyśl to.

    Pozdrawiam
    Ergie