eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZużycie paliwa dla dużych prędkość a downsizingRe: Zużycie paliwa dla dużych prędkość a downsizing
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.belwue.de!news-zh.switch.ch!switch.ch!border3.nntp.ams.gigane
    ws.com!border1.nntp.ams.giganews.com!nntp.giganews.com!feeder.news-service.com!
    postnews.google.com!i4g2000vbq.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Przemek V <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zużycie paliwa dla dużych prędkość a downsizing
    Date: Thu, 14 Apr 2011 01:59:18 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 25
    Message-ID: <a...@i...googlegroups.com>
    References: <io4rei$tn5$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.5.34.186
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1302771558 18077 127.0.0.1 (14 Apr 2011 08:59:18 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Apr 2011 08:59:18 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: i4g2000vbq.googlegroups.com; posting-host=195.5.34.186;
    posting-account=g_aBeAoAAADsow-43lRSV-9MrCOEUCo4
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0;
    SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729;
    Media Center PC 6.0; MS-RTC LM 8),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362182
    [ ukryj nagłówki ]

    On 13 Kwi, 21:15, "Bugatti" <s...@m...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Co prawda nie lubi A ale to wydaj si ciekawe. Jak wida przeznaczony do
    > mniejszego zu ycia paliwa silnik TSI o ma ej pojemno ci ma sens dla
    > mniejszych pr dko ci. 105 PS z takiej pojemno ci musia o p j z du ej dawki
    > paliwa, pompy 130 bar,  (i turba) do spalenia paliwa. W sumie mo na
    > powiedzie e Roomster zbyt op ywowy nie jest ale kolumbryna serii 7 zu ywa
    > mniej.
    >
    > http://www.auto-swiat.pl/sites/www.auto-swiat.pl/fil
    es/image/40.jpg

    Ciekawe, że BMW 523i (trzylitrowa, benzynowa, rzędowa szóstka) wyszło
    o wiele bardziej paliwożerne niż 525d (trzylitrowy, rzędowy,
    sześciocylindrowy doładowany diesel) przy 180 km/h. Oba auta mają 204
    KM.

    Mam porównianie właśnie tej 523i i poprzedniego 530d. W mieście (W-wa)
    benzynowa 523i spala o ok. 1-1,5 litra mniej (12-12,5 vs 13-14). W
    trasie o ok. 2 litry więcej. (10-11 vs 8-9) Styl jazdy u mnie się
    raczej nie zmienił. Obie ze skrzyniami automatycznymi przy czym ta w
    523i 8-biegowa i niby bardzo ekonomiczna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: