  • Data: 2009-02-18 18:59:46
    Temat: Re: Zwolnił pendrive :(
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    /// kaszpir /// wrote:

    > Bad blockiem nie , bo strasznie długo by to trwało :(

    No to wyzeruj :| Nie musisz kibicowac - idz na spacer czy cos ;-)

    > Ale zerowałem diskpartem (clean all) , chyba nie ma żadnej różnicy ???

    Owszem. Badblock zeruje sektor po sektorze różnymi paternami 0x00, 0xFF,
    0xAA, 0x55 (nastepnie weryfikuje te dane). Diskpart zeruje tablice partycji
    (jeden sektor).

    > Spotkałes się wogóle z takim problemem ?
    > Jeśli badblock pomoże to zapuszczę kompa na noc i niech zrobi ...

    Owszem. Kiedyz zwolniła mi karta SDHC PQI z 12MB/s do jakiś 5MB/s.

    > Czego to jest wogóle wina ?

    Kontrolera i czegos tam. To by wiedzial moze producent.

    > Zdejmuję partycję , zakładam i ciągle za niski transfer :(

    Zakładanie kasowanie i partycji tu nie pomoze.
    --
    pozdrawiam
    Mikolaj