    Subject: Re: Zwrot ViaAuto
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 13 Oct 2021 16:59:18 +0200

    W dniu 13.10.2021 o 12:34, Mirek Ptak pisze:

    > Nie ucz ojca dzieci robić - tylko dzięki temu nie osiwiałem do końca :)

    Ale w blogu o tym nie wspomniałeś. Osobiście nie używam ale miałem
    ostatnio przeprawę z kilkoma znajomymi, którzy mają transport ciężarowy
    i musiałem ich edukować. Ci są jeszcze pojętni jakoś ale ostatnio jak
    widzę księgową to spierdalam i wolę sam zrobić zdalnie.

    Kiedyś się zastanawiałem jak to będzie, kiedy dokona się straszliwy
    podział na technicznych i nietechnicznych? Chyba Lem o tym pisał.

    No to się kurwa ziścił czarny sen Lema. Coraz mniej rozmawiam z ludźmi,
    bo kurwa już nie idzie. Chyba wynajmę sobie jakaś sekretarkę, która
    będzie odbijała debili albo odpalę jakiegoś bota, który będzie zapętlał
    jak na infolinii Orange. Młodzi jakoś ogarniajo ale większość starych,
    zatrzymała się w okolicach 40' i kuniec. Zero rozwoju.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>