  • Data: 2018-06-07 20:27:24
    Temat: Re: Zyletki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 6 Jun 2018 18:21:52 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):
    > Nie takie drogie. W Rossmanie w promocji kupilem dwa oryginalne
    > opakowania ( made in usa) po 55 zlotych za 5 sztuk. Za 11 zlotych
    > pol roku golenia to nie jest drogo. Maszynka i trzy albo dwa nozyki
    > kosztowala w promocji cztery dychy.

    O tyle drogie, ze w tymze Rossmannie
    https://www.rossmann.pl/produkty/Golenie,659?sort=2

    mozna dostac "maszynke jednorazowa" za 2 zl, Wilkinsona za 3 zl,
    Gilette Blue II Plus za 3.49, w wiekszym opakowaniu to nawet po 2zl,
    a zyletki Wilkinson to 60 gr.

    Te pol roku to bylby jakis argument ... ale mnie jakies tanie noname
    chyba juz dluzej gola :-)

    Tak swoja droga - mowiono ze zyletka to sporo dobrej stali marnuje, ze
    plastik tani, wiec nie ma co zalowac rączek, a tu zyletki najtansze.

    J.