  • Data: 2011-12-28 14:36:51
    Temat: Re: Żywotność żarówek
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R" <...@w...niemam.pl> napisał w wiadomości
    news:j9sur8$kdl$1@news.dialog.net.pl...
    > Cześć,
    >
    > Uwaga wstępna: nie mam zamiaru dyskutować 1000. raz o sensie lub jego
    > braku w obowiązku jazdy w dzień na światłach. Stan faktyczny jest jaki
    > jest i tyle.
    >
    > A teraz do rzeczy: Co 2-3 miesiące pada mi żarówka od świateł mijania
    > (H7). Chciałem Was zapytać, czy to normalna żywotność (jeżdżę głownie z/do
    > pracy, 1000km/m-c), czy raczej efekt kupowania najtańszej żarówki jaką
    > znajdę w supermarkecie (nazwy nie pomnę)?
    >
    > Bo jeśli to kwestia g*nej żarówki, to kupię droższą, ale jak będzie tak
> [...]

    przez lata jezdze na Philips vision Plus
    swiezo zamontowana swieca tak intensywanie iz kierujacy z przodu musza
    regulowac
    lusterko wsteczne, zasieg mocny i daleki az do samej krawedzi swiatla,
    teraz pewnie maja nastepce, tylko ktore? x-treme vision?

    szybko sie wypalaja
    po 2-3 miesiacach juz nie jest to samo
    zxreszta to normalne, az ostatecznie padaja
    max dla tycvh zarowek to 6-12/18msc