  • Data: 2022-04-09 20:20:58
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2022 o 17:45, _Master_ pisze:

    > Ale ją podpisał. A potem się zdziwił że będą konsekwencje jak jej nie
    > wykona?
    > Wskazuje na to wspomnienie o liście dłużników (faktycznie nie płacił?)

    Nie sądzę by się zdziwił. Może np. nie zapłacił firmie kiedy firma nie
    wywiązała się i teraz grożą i ciągają. Albo poczytał o tym w necie. I
    teraz woli podpisywać umowy, które mniej go zobowiązują.

    > Dlatego pytam ile ma lat?
    > Bo jeśli to młodzian to dziś może mu się tak wydawać ale później się
    > okaże że nr telefonu jest ważny, potrzebny i cenny.

    To sobie wtedy kupi.

    > Ma znaczenie. Ja ma 50 lat. Mam żonę, dziecko i rodziców pod opieką.
    > Komunikacja tel. jest dla nich wszystkich naturalna i się sprawdza.

    Jeśli masz rodziców to powinieneś wiedzieć, że może kiedyś przestaną
    sobie radzić z odbieraniem telefonu.

    > Może gdybym był singlem i miał fejsbuka... i pracował w mocno
    > informatycznej firmie...

    Ale widzisz, to że twoja rodzina korzysta z komórek jest przejawem
    wiary. Obiektywnie nigdy nie wiadomo kiedy im to zostanie zabrane. Jakiś
    konflikt zbrojny i już klapa.

    > Zaczyna się. Ja przedstawiłem swoje argumenty zbijając przy okazji
    > częsty argument CENOWY kartowców.

    No przecież jest taniej :-)

    > Nikogo do niczego nie zmuszam tylko przedstawiam swój punkt widzenia
    >
    > i chcę poznać faktyczne inne powody aby nie mieć abo.
    >
    > Rejestracja - już odpada
    >
    > inwigilacja - nie unikniesz

    Akurat w komunikacji inwigilacji da się uniknąć.

    > Wolność od terminowej umowy - co to da jak co jakiś czas trzeba
    > przedłużać czyli jest jakiś termin.

    No to da, że nie trzeba co miesiąc płacić za usługę z której niewiele
    korzystamy. Masz tych rodziców i teraz wyobraź sobie, że oni już nie
    chcą nigdzie dzwonić, ale nieraz trzeba spróbować się z nimi skontaktować.

    > Ryzyko że przepłacę coś przepadnie - jak się wisienkuje to zawsze
    > drobnym druczkiem jest jakiś haczyk którego nie da się / zapomni dopełnić

    Oj, więcej "haczyków" jest przy normalnej umowie. Zobacz jak długa jest
    umowa i regulamin. Gdyby to było proste to nie miałoby tylu stron.

    > I co z tego wszystkiego wynika? Zostaje tylko formalna nazwa, zabobon i
    > uprzedzenia ;-)

    No tak, ale Ty akurat masz uprzedzenia do prepaida.

    > Istnieje. 20 lat z nim walczę ;-) Ale dziś jeśli się dba o swój numer /
    > konto i przy filtrach i udogodnieniach ja go nawet nie zauważam.
    >
    > Czasem jakiś robot do mnie zadzwoni. Raz dwa razy w miesiącu?
    >
    > Znowu spam to jakiś mit dla myślącego człowieka potrafiącego używać
    > sprzętu i softu

    A ile razy dostałeś zmianę regulaminu?

    > Wymyślisz coś jeszcze? ;-)

    Jesteś beznadziejny :-)