    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: agresywniejsze opony enduro na tył
    Date: Mon, 28 May 2012 10:34:41 +0200

    On 2012-05-26 18:52:58 +0200, Piotr Rezmer

    > PIRELLI Scorpion MX eXTra

    Dobre są.

    > Pirelli MT 16

    Te miałem nieco zjechane, jak kupiłem motór. Też dają radę.

    > Czy ktoś może jeździł na powyższych? Które z nich można sobie odpuścić?

    Poniewaź ani sprzęty z siga, ani sposób zadania nie wskazują na
    użytkowanie zawodnicze, śmiem twierdzić, że każde dadzą radę
    (zakładając wybór właściwego bieżnika do jeżdżonego terenu). IMHO na
    poziomie amatorskim wybór opon powinno się zacząć od sprawdzenia
    dostępności i cen, brać to co będzie bliżej/szybciej/taniej.

    de Fresz