  • Data: 2023-03-08 19:55:27
    Temat: Re: akumulatory z aliexpress cd. - komuś przyszły?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja wiem ile wynosi u mnie. Jest mizerna, dodatkowo koszty akumulatorów
    > sprawiają, że u mnie takie przedsięwzięcie nie ma uzasadnienia
    > ekonomicznego.

    To jest oczywiste w 100%. Cokolwiek policzysz, zakładając nawet cenę
    1zł/kwh to kompletnie w domowym użyciu, nie opłaca się ani PV ani
    akumulator. Skoro średnia na mieszkanie, przy obecności linii
    energetycznej to 2tys/rok i jest to cena jednego akumulatora, który może
    zagotować wodę w czajniku bzprz jeden raz na jedno ładowanie.

    Co innego jeśli ktoś nie ma energetyki.

    BTW, Zenek się prądem nie ogrzewa ani nie kąpie.

    Coś tam klepie podobno ale śmiech bierze, że 200Ah (12V) ma mu
    wystarczyć na "produkcję" i "nie stać" go na zakup od energetyki tych
    200Ah więc zainwestował w akumulatory :D Za chwilę ogłosi, że
    syntetyzuje wodór i tlen bo go wychodzi taniej niż woda z kranu :D Tlen
    ma w sumie za darmo a wodór to by miał z akumulatorów :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>