    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: akumulatory z aliexpress cd. - komuś przyszły?
    Date: Tue, 14 Mar 2023 12:22:07 +0100
    <640dbcb2$0$19605$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@4...com>
    <2216750094$20230313131710@squadack.com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1vq3cpbwey3j1$.1x2e43dvy7kx8$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On Mon, 13 Mar 2023 20:42:00 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Co się stało? Komuna się skończyła. To bardzo dobry powód zniknięcia
    > wielu problemów.

    Niby tak, ale wszystkiego nie tłumaczy.

    Fabryk raczej nie przybylo ... import wzrósł, eksport spadł, zuzycie
    spadło?

    > Po wojnie nasadzono wiele nowych lasów. W sumie dobrze. Ale niedobrze,
    > że czasem na siłę, na prywatynej ziemi, często za karę.

    Ale ta papierowka to jak rozumiem w 15-20 lat po nasadzeniu?

    Czyli lata 60-te i moze później ... wiec skad klopoty z papierem?

    > Ci akurat nie chcą. To niedobrze. Pod tym względem komuna była lepsza.

    Wydaje mi się, że chcą. Wszak rozumieją, ze partyzantka musi mieć las.

    Bylo troche wycinki drzew prywatnych, była wycinka puszczy przez
    Szyszkę - nie wiem, może i dobrze chciał, i na pewno nie chciał jej
    wyciąc na stałe.

    A teraz Unia nam zadaje jakies ciosy prawne w lasy.

    > Dzielą się. Przecież nie wszystko kradną. Ale jakoś to głupio robią.
    > W tym sęk.

    Nie muszą kraść - mogą sobie nagrody wypłacić.
    Za dobre gospodatowanie nagroda się po prostu należy.

    Albo sluzbowe samochody kupic, osrodki wczasowe zrobic, mieszkania
    służbowe, bankiety ... pardon - konferencje i szkolenia.

    J.