  • Data: 2021-07-24 02:02:46
    Temat: Re: alert RCB
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2021 o 17:02, _Master_ pisze:

    > W jakim sensie. Czego nie da się "krótkimi wiadomościami tekstowymi" ?

    Niczego nie da się przesłać poza "krótkimi wiadomościami tekstowymi".

    > Ale co mi to da?.

    No to co daje komunikator a czego nie mają "krótkie wiadomości tekstowe" :-)

    Możesz np powiadomić kogoś o swojej obecności w taki sposób, że nie
    będzie mu przeszkadzało. Albo zablokować wiadomości z takich źródeł jak RCS.

    > Muszę zainstalować kolejną apkę na telefonie.

    No i co z tego? Telefon czy klient SMS to też jakieś apki.

    > Pewnie
    > jeszcze będzie wyświetlała reklamy których nie cierpię a i może robić
    > coś więcej ;-)

    To żadnego sprzętu elektronicznego nie załączaj bo na pewno wyświetla
    reklamę jego producenta :-)

    > Wiem że są tacy co prowadzą cała swoją firmę w smartfonie (znaczy JDG)
    > ale przecież nie o tym tu mowa. Są różne zboczenia ;)

    A gdzie mieliby to prowadzić? Na stacjonarnym kompie? Co to wniesie?

    > A cóż Cię tak UBODŁO? Że ktoś ma swoje poglądy i swoje zdanie a
    > nachalnemu uszczęśliwianiu go na siłę potrafi dać merytoryczny ODPÓR?

    Nie wiem o co Ci teraz chodzi. Za mało zacytowałeś, nie mam czytnika
    który prosto to pokaże a za leniwy jestem by tego specjalnie szukać.

    > Nie idziesz z "postępem" jesteś gorszy, nieprzydatny, niepożądany?
    >
    > Czy to nie przejaw faszystowskiego myślenia?

    Nie, to po prostu prawda. Normalnie naginają się obie strony by spotkać
    się gdzieś pośrodku a Ty akurat nie chcesz.

    > Wiem... Zwoje się topią ;-)

    No ale komu.