  • 1. Data: 2021-07-16 13:48:26
    Temat: alert RCB
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    nie można tego wyłączyć kjm.

    idzie burza, błysnie i już przychodzi sms
    (nawet na niepolskie telefony)

    Tempakom androidowym trzeba ogłaszać że deszcz spadnie
    mongołom podłączonym do ekranika.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2021-07-16 14:50:26
    Temat: Re: alert RCB
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Podepnę się... ;-)

    A da się zbanować numery które się nie przedstawiają?

  • 3. Data: 2021-07-21 23:35:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.07.2021 o 13:48, PiteR pisze:
    > nie można tego wyłączyć kjm.
    >
    > idzie burza, błysnie i już przychodzi sms
    > (nawet na niepolskie telefony)

    Idą wybory i też idzie.

    > Tempakom androidowym trzeba ogłaszać że deszcz spadnie
    > mongołom podłączonym do ekranika.

    Takie prawo wymyślili. Nie można po prostu zablokować?

  • 4. Data: 2021-07-22 00:03:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.07.2021 o 23:35, ii pisze:

    > Idą wybory i też idzie.

    > Takie prawo wymyślili. Nie można po prostu zablokować?

    Ja znalazłem sposób połowiczny. Wyłączyłem dźwięk sms :] i generalnie
    nie używam sms do komunikacji, twierdząc (idąc z duchem postępu) że to
    bardzo prymitywna i przestarzała forma komunikacji tekstowej. Odczytuję
    wtedy, kiedy mam czas/chęć. Polecam. Sms jest dla pierwotnych i
    ewentualnie jako życzenia świąteczne :D Związanym uczuciowo współczuję :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2021-07-22 01:04:35
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-22 o 00:03, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > wtedy, kiedy mam czas/chęć. Polecam. Sms jest dla pierwotnych i
    > ewentualnie jako życzenia świąteczne :D Związanym uczuciowo współczuję :)

    Ustawiłam sobie dzwonek/powiadomienie sms na bardzo fajmy i króciutki
    dźwięk. Czytam też wtedy kiedy mam ochotę. Chyba, że czekam na jakiś
    ważny to od razu czytam.

    --
    animka

  • 6. Data: 2021-07-22 02:27:41
    Temat: Re: alert RakCykaBzyka
    Od: PutantatorFundaletur <P...@i...org.invalid>

    Animatorka wrote...
    > od razu czytam.

    Umiesz juz czytac?!

    --
    Siedze na ufo i puszaczam baki ze smiechu

    galgany pierdolone

  • 7. Data: 2021-07-22 11:35:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-22-lipca-2021 o 00:03, LordBluzg(R) pisze:
    > idąc z duchem postępu) że to
    > bardzo prymitywna i przestarzała forma komunikacji tekstowej

    A co ten DUCH Ci powiedział? Że musisz mieć łatsapa i fejsbuka bo
    inaczej zginiesz marnie?
    Przy darmowych rozmowach często łatwiej zadzwonić niż pisac elaborat.
    A jak trzeba coś konkretnego napisać to spokojnie wystarcza SMS.
    Geniusz tkwi w prostocie.

    Ja używam i nadal sobie chwalę. Tak używam też meila do pracy. ftp,
    zdalny pulpit...

    Jestem normalnym białym człowiekiem ;)

  • 8. Data: 2021-07-22 12:25:27
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.07.2021 o 11:35, _Master_ pisze:

> [...]
    > Przy darmowych rozmowach często łatwiej zadzwonić niż pisac elaborat.
    > A jak trzeba coś konkretnego napisać to spokojnie wystarcza SMS.

    Weź przestań. Usługa SMS jest skrajnie przestarzała. Jest tylko problem,
    że nie bardzo jest czym ją dzisiaj zastąpić. Nie upowszechniły się
    komunikatory oparte o otwarte standardy komunikacji i nic nie wskazuje
    by to w najbliższym czasie nastąpiło.

    > Ja używam i nadal sobie chwalę. Tak używam też meila do pracy. ftp,
    > zdalny pulpit...

    To wszystko możesz robić komunikatorem.

    > Jestem normalnym białym człowiekiem ;)

    A ja małpą i napisałem tutaj by udowodnić, że też potrafię i to, że
    ludzie pochodzą od małp jest pewne a więc małpy są genialne w swojej
    prostocie.

  • 9. Data: 2021-07-22 13:09:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.07.2021 o 00:03, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > wtedy, kiedy mam czas/chęć. Polecam. Sms jest dla pierwotnych i
    > ewentualnie jako życzenia świąteczne :D Związanym uczuciowo współczuję :)

    Nie widzę praktyczniejszej metody komunikacji tekstowej niż SMS. Żeby
    komunikować się trzeba używać wspólnej platformy komunikacyjnej a
    takowej nie ma. Są różne pseudokomunikatory, które jakoś nie
    implementują otwartych standardów komunikacyjnych tylko zamknięte w
    efekcie nie nadają się do komunikacji powszechnej.

  • 10. Data: 2021-07-23 17:02:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-22-lipca-2021 o 12:25, ii pisze:

    > Weź przestań. Usługa SMS jest skrajnie przestarzała.

    W jakim sensie. Czego nie da się "krótkimi wiadomościami tekstowymi" ?

    > To wszystko możesz robić komunikatorem.

    Ale co mi to da?. Muszę zainstalować kolejną apkę na telefonie. Pewnie
    jeszcze będzie wyświetlała reklamy których nie cierpię a i może robić
    coś więcej ;-)

    Wiem że są tacy co prowadzą cała swoją firmę w smartfonie (znaczy JDG)
    ale przecież nie o tym tu mowa. Są różne zboczenia ;)

    > A ja małpą i napisałem tutaj by udowodnić, że też potrafię i to, że
    > ludzie pochodzą od małp jest pewne a więc małpy są genialne w swojej
    > prostocie.

    A cóż Cię tak UBODŁO? Że ktoś ma swoje poglądy i swoje zdanie a
    nachalnemu uszczęśliwianiu go na siłę potrafi dać merytoryczny ODPÓR?

    Nie idziesz z "postępem" jesteś gorszy, nieprzydatny, niepożądany?

    Czy to nie przejaw faszystowskiego myślenia?

    Wiem... Zwoje się topią ;-)