    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: anatomia padania ssd
    Date: Thu, 10 Nov 2022 12:11:39 GMT

    On 2022-11-10, Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

    > No właśnie nie wie, bo nie musi wiedzieć. Wie, ża ma blok danych zapisać
    > na dysku i zapisuje tam gdzie chce, mając partycje w nosie.

    To nie rozumiem komentarza, że się zaleca min 10% skoro z tego co
    napisałem wynika, że zostawiłem wolne jakieś 70%. Pytanie, dlaczego te
    70% ma błędy skoro nic tam zasadniczo nie pisało. Obstawiam, że może
    mieć to coś wspólnego z faktem, że pojedyncza komórka mieści tu, zdaje
    się 2 bity i może jak jedna warstwa pójdzie się paść to ta druga, nawet
    nie używana, również. Ale tak se spekuluje bo się nie znam.

    Dla porządku zwracam też uwagę, że ten dysk ma gwarancje na 150TWB a smart
    pokazuje, że zaliczył 3500TWB.

    --
    Marcin