-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagt38.neoplus
.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: anemometr lub presostat z wifi
Date: Tue, 7 Feb 2023 19:29:26 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <17w2xgh00rrin$.larxlixkcylk$.dlg@40tude.net>
References: <trok82$2j17u$1@dont-email.me>
<63dfd65a$0$19624$65785112@news.neostrada.pl>
<trove0$2lglb$1@dont-email.me> <trp0ks$taqq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<qkVDL.2605432$G_96.2066372@fx13.ams1>
<trpac6$tmoh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<fUXDL.4234238$f0c6.3467656@fx10.ams1>
<trqj7e$vg7r$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<Nx4EL.4036603$%q2.1062484@fx15.ams1>
<trqul5$vql3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<trqv4b$vr28$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<HpgEL.3184450$%fx6.1423101@fx14.ams1>
<trs4es$10v1k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5fa9w9xzm7k3$.n33eygzbt6g9$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1g4yoirk5efpz$.1dl3pqps3421h.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
NNTP-Posting-Host: aagt38.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="aagt38.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.175.38";
logging-data="4870"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:778065
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 7 Feb 2023 19:01:49 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
> Pan J.F napisał:
>>>> Ale samochodowe są raczej na szybkie przeplywy.
>>>
>>> Co to są "szybkie przepływy"? Na wolnym biegu OBD2 pokazuje kilka g/s,
>>> tak z 1-3 litry na sekundę może być. To jest szybko?
>>
>> Przez rure srednicy ok 40mm - szybko.
>>
>> W kanale wentylacyjnym kolega bedzie mial wielokrotnie wolniej.
>
> Nie wiem, czy tak bardzo wolniej. W kanałach wentylacyjnych spore cugi
> latają. A dolot do silnika pracującego na luzie to lekki wiaterek.
3 litry na sekunde, 3000 cm^3/s, to w kanale o przekroju 12cm^2
jakies 250cm/s = 2.5m/s.
I to jest dolny zakres czułosci czujnika silnikowego ...
> Zainteresowany sam najlopiej oceni, czy to wystarcza.
Ale sa tez czujniki dokladnie do tego, co chce
https://www.epluse.com/products/air-velocity-instrum
entation/air-flow-transmitters-and-probes/ee650/
Przy czym ten pewnie bedzie drogi, a tu sie mozna pobawic w jakis
prosty pomysl typu grzany drut czy zbita zarówka ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.23 17:57 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- twardy dysk stuka
- Oclenie alkalicznych akumulatorów
- Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- Lustra w maszynie ASML
- DC blocker i buczące toroidy
- Problemy TSMC cd
- Detektor
- Może tutaj się uda: [NTG] Elewacja / dziurawa Churka
- Falownik jednofazowy a żarówka
- Agregat i "legalność" instalacji
- Uziom
- (Ponownie) odkryto, że ładowanie pulsacyjne robi dobrze
- driver led ?
- Długość wtyku zasilającego ?5.5mm
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-04 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-05-03 Warszawa => Sprzedawca usług rekrutacyjnych <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-03 Rzeszów => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Giertych przetarł szlak: byli członkowie zarządu Orlenu śledztwa prokuratorskie obserwują z zagranicy
- 2024-05-03 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-03 Kraków => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=