eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyastra F 1.4 MPI uruchamianie, 3 cylindryRe: astra F 1.4 MPI uruchamianie, 3 cylindry
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: astra F 1.4 MPI uruchamianie, 3 cylindry
    Date: Fri, 14 May 2010 11:54:17 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <hsj6kd$lsb$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4bec7b56$0$2597$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273830862 22411 83.17.20.2 (14 May 2010 09:54:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 May 2010 09:54:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: swiniak77
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280089
    [ ukryj nagłówki ]


    > Oczywiscie z problemem do Was - a problem jest taki:
    > Astra F 1.4 mpi 82 km rocznik 96, przebieg 135000 km
    > Problem występuje od przebiegu ok 120 000 km.
    > Rano, po całonocnym postoju odpala dobrze. Czasem, silnik pracuje bdb,
    > innym razem db, tzn. czuc minimalne drgania silnika. Jesli zgasze silnik
    > przed pelnym nagrzaniem (nie ustaliłem granicy nagrzania) i za chwilę go
    > uruchomię to jest ok. Jesli za dluzszą chwile, np. 20 min, dalej jest ok.
    > Jesli silnika nie zgasze, dam mu się nagrzać (np. 10 km) to po krótkim
    > postoju jest ok, ale wystarczy zostawić go na 20 min. i zaczynają się
    > problemy - żeby go uruchomić trzeba kręcić z 15 sek., odpali nierówno
    > jakby
    > na 3 cylindrach. Po chwili pracuje db., troche drga, jakby wypadały
    > zapłony.

    > 6. Zajrzałem do świec - 1 szt. po postoju mokra, czasami.
    >
    > Wg. mnie winny jest lejący wtrysk, jeden bardzo lejacy, reszta może mniej.

    moim zdaniem problem nie leży w ciśnieniu paliwa, po pierwsze wartość na
    postoju 1,5 bara jest OK, gdyby zawór zwrotny na pompie nie trzymał to
    spadałoby ono do zera, objawiałoby się to tym że po czasie przy odpalaniu
    trzeba by "chełtać" rozrusznikiem dłużej aby załapał, ładnie by to było
    widać na manometrze wpiętym w listwę,
    przebieg (o ile prawdziwy) jest zbyt mały na problemy z wtryskiwaczami - no
    chyba że jest instalacja LPG, albo auto miewa bardzo długie przestoje bez
    opalania,
    to co opisujesz przypomina błędy z czujnikiem płynu chłodzenia do modułu ale
    skoro był wymieniany to pewnie nie to, być może problem leży w ECU, coś mi
    się kojarzy że bywały takie które padały - niestety nie pomnę czy to
    dotyczyło C14SE :/

    brat

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: