  • Data: 2012-10-17 08:59:45
    Temat: Re: badania techniczne za tanie
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:k5kf6q$uup$1@node1.news.atman.pl...
    > Tak sobie z ciekawosci wszedlem na forum norcom, bo przyspamowali i
    > postanowilem zmienic e-mail na "jednorazowy" - oto co znalazlem (w skrocie
    > chodzi o to, ze "przedsiebiorcy" chca podwyzszenia oplaty za badania
    > techniczne, bo "nie przystaje już zupełnie do dzisiejszych realiów w
    > zakresie ponoszonych przez nas kosztów prowadzenia działalności
    > gospodarczej.") ROTFL! Biorac pod uwage jak wyglada przecietne badanie
    > techniczne to moge powiedziec tylko jedno - w dupach sie poprzewracalo.

    Nie dziwię się, że chcą podwyżki. Stacji diagnostycznych jest teraz jak
    psów. W mojej okolicy ze 3 razy tyle ile było 10 lat temu. Każda taka stacja
    prowadzi przy tej okazji jakiś serwis, czy coś w podobie. Należy wnioskować,
    że coraz mniej klientów przyjeżdża na samo badanie z racji samego
    zwiększenia liczby stacji. Tego też skutkiem jest coraz mniejsza dokładność
    badań (że się tak oględnie wyrażę), bo nikt nie przyjedzie na stację, gdzie
    go nie przepuścili i dodatkowo powie też znajomym, by tam nie jechali.
    Jedyne lekarstwo to zwiększenie wymagań na prowadzenie stacji
    diagnostycznych, co doprowadzi do ograniczenia ich liczby. Dopiero wtedy
    można zastanawiać się nad cennikiem.