    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bez paragonu
    Date: Mon, 20 Sep 2021 17:49:24 +0200

    W dniu 20.09.2021 o 17:05, J.F pisze:
    > Kasa, nawet jak jest on-line, to tez nie wysle informacji, jesli
    > paragonu nie wydrukuje :-)

    ale wpływ na konto firmowe z terminalu będzie i trzeba by go jakoś rozpisać,
    co najmniej co do dnia, a przy pierwszej kontroli wychodzi że są odstępy
    (i to nie małe) między płatnościami a paragonami

    > I dopiero jakis ambitny urzednik moglby porownywac wyciagi z platnosci
    > kart z paragonami, i zauwazyc, ze kwoty nie pasuja.
    > Ale moze i ambitni sa i porownuja.

    podczas kontroli, wyrywkowo, z pewnością

    > Ale jesli nie wlasciciel oszukuje, to moze pracownik dostarcza lewych
    > paragonow zaprzyjaznionym biznesmenom ?
    > Ja odejde, on wklepie NIP, i faktura do odliczenia jest.

    poza tym że po prostu nie urwał i nie podał paragonu to ta teoria jest
    chyba najbardziej prawdopodobna - paragon będzie wystawiony,
    na to na co powinien, ale dla kogoś innego kiedy tylko odjedziesz

    > Albo ... wlasciciel zapomnial podsumowac dzienne wyplywy paliwa,
    > paragonow jest na 10 tys zl, kwitkow z kart na 6 tys, gotowki 4 tys -
    > wszystko sie pracownikowi zgadza :-)

    za krótkie nogi - ilość która poszła z pomp nie będzie się zgadzała z
    ilością sprzedaną, teraz to wszystko jest wieloetapowo kontrolowane,
    wyjdzie przy następnej zmianie, a najpóźniej przy podsumowaniu tygodnia
    w zależności od stopnia zinformatyzowania stacji