  • Data: 2022-09-23 12:42:46
    Temat: Re: bez uprawnien
    Od: K <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/09/2022 18:23, Myjk wrote:
    > Thu, 22 Sep 2022 15:42:52 +0200, J.F

    > Jak jest, to niech pokaże dokument z tą datą, to będzie wiadomo że jest.
    > Jak nie ma to nie ma -- z czym tu polemizować?

    > Wpis do bazy idzie po fizycznym odebraniu dokumentu przez upoważnionego
    > -- co tu jest niejasnego?

    To, ze nie trzeba fizycznie wozic ze soba PJ (chyba, ze czegos nie
    wiem), wiec jesli okres na jaki uprawnienia zostaly wstrzymane minal to
    nie widze problemu aby taki ktos wsiadl za kolko i odebral sam dokument
    w dogodnym dla siebie czasie. Moge sie jednak mylic, bo w Polsce jest
    wszystko mozliwe, a i mniej logiczne tym bardziej prawdopobne.