    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bez uprawnien
    Date: Tue, 4 Oct 2022 13:54:37 +0200

    On Tue, 4 Oct 2022 11:16:56 +0200, Liwiusz wrote:

    > Nawet w dawnych czasach, kiedy jeszcze takich baz nie było, i trzeba
    > było mieć papier, pamiętam tego typu sprawy w sądach. Orzecznictwo było
    > rzeczywiście takie, że jeśli prawo jazdy czeka na odbiór, to delikwent
    > ma uprawnienia (co najwyżej mandat za jeżdżenie bez papieru). Jeśli
    > natomiast prawo jazdy jeszcze nie zostało fizycznie wystawione, to
    > uprawnień nie ma.

    No ale dawno, dawno temu, to urzad wypelnial PJ na miejscu.
    Przyszedl kandydat, wypelnili i PJ zabieral, wczesniej faktycznie nie
    bylo. Co nie znaczy, ze uprawnien nie bylo, z formalnego punktu
    widzenia.

    A teraz drukuje PWPW, wysyła kurierem, wiec jak kandydat widzi, ze
    gotowe do odbioru, to jest i PJ, i uprawnienia nadane, i decyzja.
    Bo przeciez nie zlecą produkcji bez uprawnien :-)

    J.