    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: (bugi) DGT zakładowa
    Date: Wed, 21 Jan 2009 11:36:19 +0100

    > Hehe, prawdziwa Szwedka, AKD791 :) Akurat na niej się uczyłem zawodu :)
    > Próby (CA miała 1800 numerów, teraz ma chyba pełne 2 tysiące - na setkach
    > nieistniejących dostaję teraz normalne wołanie),

    0-22 830-10-23
    syganlizacja w takcie: .._ .._ .._ .._

    > Nic dziwnego, raczej nie było by wskazane, aby w pozostawionej bez opieki
    > centrali akurat zaraz po wyjściu obsługi zaczął się smażyć jakiś
    > wybierak... Choć mnie się zdarzyło, że gdy zagadałem się ze znajomym, to
    > wybierak sie smażył półtorej godziny :) i się nie usmażył :) Popchnąłem,
    > poprawiłem i poszedł, chyba wystarczyło mu oliwki kapnąć w piastę. Na
    > pozostałe rzeczy miałem cały czas nadzór, nie zostawiłem centrali bez
    > opieki. Jakby coś się zaczęło przypiekać, natychmiast bym interweniował.

    Tylko po co go trzymają ?
    Muzeum techniki ?
    Kiedyś miałem pomysł aby "dla potomnosci" zostawić w Polsce jednego
    Strowgera z "żywymi abonentami" czyli ze śmiałkami ochotnikami mającymi
    generować ruch.
    Jako zachęta np darmowy abonament i darmowe połączenia lokalne (wewnątrz
    tego strowgera).
    Ja bym mógł być takim abonentem na takich zasadach (jeśli na linii pozwalali
    by mieć ADSL).
    vari