    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: (bugi) DGT zakładowa
    Date: Thu, 22 Jan 2009 12:59:02 +0100

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gl6u5m$69r$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > 0-22 830-10-23
    > syganlizacja w takcie: .._ .._ .._ .._

    Czyli pewnie nie dołożyli jednak, może tylko przerzucili setki, aby
    jeden tysiąc był pełny, bo zdaje mi się, że było tak, że na każdym
    tysiącu nie było jednej setki... Muszę kiedyś w wolnym czasie to
    sprawdzić. Ty trafiłeś ZTCP na nieistniejący numer.

    > Tylko po co go trzymają ?
    > Muzeum techniki ?

    W 1994 jeszcze nie :)) Choć moralnie było to-to na wymarciu :)

    > Kiedyś miałem pomysł aby "dla potomnosci" zostawić w Polsce jednego
    > Strowgera z "żywymi abonentami" czyli ze śmiałkami ochotnikami
    > mającymi generować ruch.
    > Jako zachęta np darmowy abonament i darmowe połączenia lokalne
    > (wewnątrz tego strowgera).
    > Ja bym mógł być takim abonentem na takich zasadach (jeśli na linii
    > pozwalali by mieć ADSL).

    Ja się podejmuję utrzymania, myślę, że ekipa 3-4 ludzi była by w stanie
    to utrzymać na rozsądnym poziomie. Tylko Ciocię Tepsię wreszcie należało
    by namówić na klimatyzację, jaka była do Strowgich przewidziana, a
    jakiej zapewne przez pozorne oszczędności nie stosowano. Już pomijam
    chujowość części zamiennych...

    --
    Alleluja i do przodu!
    (C) Łociec derechtór.