  • Data: 2012-12-07 15:55:41
    Temat: Re: było: znowu pijany skurwysyn
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" <g...@t...hell> schrieb im Newsbeitrag
    news:k9soe9$i32$8@dont-email.me...

    > ile razy dziennie łamiesz przepisy ruchu drogowego?

    A dlaczego mam łamać? Dlaczego istnieje jakieś przekonanie, że nie da sie
    jeździć nie łamiąc przepisów? Dlaczego ciągle spotykam w Polsce debilów,
    którzy nie zważając na nic jeżdzą jakby sami byli na drodze? Nie zważają na
    przejścia dla pieszych, podwójną ciągłą, zakaz wyprzedzania, czerwone
    światłą i jak się jeszcze trafi jakiś "kapelusznik", co tychże przepisów
    przestrzega to obtrąbią, zahamują złośliwie przed nosem, albo siedzą na
    zderzaku? Dlaczego w cywilizowanych krajach tego nie ma?