  • Data: 2012-05-02 21:52:24
    Temat: Re: [c] doom source
    Od: " profesor fir" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek O <p...@o...eu> napisał(a):

    > Bo osobom które się tym interesowały już się nie chce. Ten kod jest
    > znany i stary (w sensie czasu udostępnienia). ZTCP przeglądałem go w
    > czasach gdy był portowany na Delphi, czyli okolice 2005/2006 roku. Co z
    > portowania wyszło? youtube i DelphiDoom.
    >
    > pozdrawiam,
    > Przemek O.

    no wiem, ze moze sie nie chciec (to jest poniekad zrozumiale
    bo sam tak mam ze czasem jak zajmuje sie czyms to nie chce
    mi sie wdawac w dyskusje nt czegos innego)

    z drugiej jednak strony mz temat jest jednak wyjatkowo
    ciekawy i pouczajacy, wyjatkowo ciesze sie ze mnie naszlo
    na przegladanie tych zrodel bo jednak mam wrazenie ze duzo
    sie z tego ucze (same zrodla tez sciagnalem sbie juz ze
    3 lata temu ale wtedy bylem za cienki by moc to poczytac

    - teraz gdy czesc tematow probowalem juz robic samamu i po
    swojemu (np net/ai/rowniez inne ) przygladanie sie jak
    zrobione jest to w doomie jest zarazem ulatwione jak
    i wyjatkowo ciekawe)

    ( nie wykluczam ze porusze jeszcze pare
    szczegolowych tematow zwiazanych z tymi
    sourcami )