  • Data: 2012-05-02 23:55:32
    Temat: Re: [c] doom source
    Od: " M.M." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > szkoda ze nikt sie nie kwapi zeby sie w to troche wczytac i
    > pogadac bo imo to jest dobry temat.

    Każdy interesuje się czym innym. Mnie lekko intryguje tamto źródełko:

    https://github.com/mcostalba/Stockfish/tree/master/s
    rc

    To jeden z najlepszych programów na świecie do szachów, a może wręcz
    najlepszy - w szachach dużo zależy od tego jakie przyjąć kryterium
    oceny. Na przeciw fascynacji tamtym źródłem czuję do niego odrazę,
    bo jeśli przeczytam ze zrozumieniem to potem nie napiszę wg swojego
    pomysłu ale wg pomysłu innego autora - de facto bardzo trudno zrozumieć.
    Z komentarzy wręcz wynika że sami autorzy nie wszystko rozumieją, np.
    program grał gorzej po naprawieniu czegoś, co zgodnie ze wszelką logiką
    było błędem. Zaskakująco jednak z "błędem" gra lepiej :)