eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklechce kupic sobie motor i zastanawiam sie który wybrać.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125?? › Re: chce kupic sobie motor i zastanawiam sie kt?ry wybra?.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??
  • Data: 2014-02-14 11:34:31
    Temat: Re: chce kupic sobie motor i zastanawiam sie kt?ry wybra?.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-02-2014 20:17, __Maciek pisze:

    > Przeciw. Moderacja zabija grupy.
    mysle, ze nie tylko moderacja zabija usenet.

    > To już zdecydowanie lepiej byłoby
    > zrobić cancelbota kasującego posty z sikacza, albo automatycznego
    > moderatora - to co nie z sikacza to na grupę a to co z sikacza to na
    > /dev/null.
    O to tez dobry pomysl.

    > Poza tym, ruch na grupie jest i tak niewielki, więc tych
    > gimbusów można jakoś przecierpieć, a nawet pośmiać się z nich.
    Tak mozna gdyby to bylo powiedzmy raz na jakis czas a nie ciagle i
    nonstop. Smietnik umyslowy sikaczowych userow jest _porażający_ a nie
    smieszny.

    > Normalnie dyskutować przecież da się nadal, gimbaza nie wtrąca się na
    > szczęście w nieswoje wątki. Ja bym nie wdrażał żadnych mechanizmów
    > moderacji, bo byłby to ostatni gwóźdź do trumny grupy.
    Takich "ostatnich" gwozdzi do grupy juz pare bylo, ten sikaczowy moze
    byc ostatnim.

    > Pomyśl sobie przez chwilę co by było bez sikacza - po prostu nie
    > byłoby postów z sikacza, a ruch pochodzący od normalnych użytkowników
    > byłby tak samo znikomy jak teraz.
    Wole pare postow dziennie jak w 1999r ale sensownych niz zalew gowna.

    > Moim zdaniem wrażenie, że normalne
    > osoby wyniosły się stąd przez gimbusów, jest złudne. Po prostu ludzie
    > dyskutują coraz mniej, zwłaszcza w usenecie.
    Etam, dyskutuja tyle samo o ile nie wiecej tylko net sie mocno podzielil
    na fora tematyczne o waskiej specjalizacji, kiedys tego nie bylo -
    dzisiaj masz powiedzmy Hayabuse - masz forum uzytkownikow Hayabusy..

    > Nie powinno to specjalnie
    > niepokoić - tak już po prostu jest. Ludzie są coraz bardziej
    > zabiegani, mają mniej czasu na swoje hobby (np. motocykle właśnie),
    E tam, od 15 lat pracuje tyle samo, jezdze prawie tyle samo, siedze w
    usenecie tyle samo i z pewnoscia nie jestem odosobnionym przypadkiem.

    > mnóstwo informacji można znaleźć w google (i dobrze, bo ileż razy
    > można pisać te same odpowiedzi), motocykle są coraz bardziej
    > niezawodne i/lub coraz mniej da się/jest sens przy nich samemu grzebać
    > itp.
    i tak i nie, wiadomo dyskusje nad olejem silnikowym sa troszeczke bez
    sensu ;) ale technika, sport, turystyka, i pare innych tematow nigdy sie
    nie skonczy.

    > Moderacja sama w sobie jest do dupy, nie chce mi się argumentować, po
    > prostu tak jest...
    E tam. :)

    > Pamiętaj też że zmiana grupy z niemoderowanej na moderowaną lub
    > odwrotnie polega na jej skasowaniu i założeniu od nowa z nowymi
    > ustawieniami. Kij wie czy np. nie poleci przez to archiwum w google,
    > albo coś innego niedobrego się nie zdarzy (np. grupa skasuje się
    > wszędzie ale już nie wszędzie założy od nowa). Ja bym przy tym nie
    > majstrował, przy obecnym ruchu naprawdę nie ma to sensu.
    Nie wiem, nie znam sie na strukturze usenetu i tworzeniu tudziez
    zamykaniu grup. Po prostu w zalewie gowna otaczajacego nas wszedzie
    wolalbym czytac cos normalnego.

    --
    pozdr
    Rogal