    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 10 Oct 2015 08:48:49 -0700 (PDT)
    Subject: Re: circle midpoint + windowing, reverse, REAKTYWACJA
    From: Radoslaw Jocz <r...@g...com>

    > wszystko jest super proste, po prostu jest to regula na na x dla danego y oraz r,
    > cale przyspieszenie wynika z tego ze nie trzeba liczyc pierwiastka wystarczy
    porownac
    > kwadraty (i ew z rozwiniecia tych paru mnozonek i dodawan by zaoszczedzic z jedno
    lub ze dwa, juz w to nie che mi sie wczytywac)

    wiem to doskonale,
    problem z orginalnym midpointem jest taki ze jest dobry dla pelnych kół,
    w całości lub w większości wyswietlanych, przec co mają mały promień.

    wyobraź sobie promien 1,000,000 pikseli w oknie 640x480 czy chcesz iterowac te
    miliony niewidocznych punktów ???

    mia mam zamiaru obliczać sqrt, dla porownan potegi dlugosci wystarcza,
    I na tym polega midpoint,
    ponadto zakłada dzialania na intach wiec jest przenosny w 100%
    problem polega na tym ze ja chce okienkowac koła lub wycinki koła o dużym promieniu,
    z maksymalnym błędem +- 1 piksel na całym obwodzie co już dawno mi się udało,

    teraz tylko się zastanawiałem czy mogłbym idealnie to rysować co do piksela,
    oczywiście orginalny midpoint odpada