  • Data: 2015-01-21 11:49:26
    Temat: Re: co by tam mia?o by?
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 04:00:14 UTC+1 użytkownik A. L. napisał:

    > Sprzedaja w Ameryce. Te wtyczki to mechaniczne przejsciowki. Podelko
    > to transformstor 50 W plus zasilanie suszarki do wlosow do 1500 W
    >
    > Akurat mam dokladnie ten model. Sprzetu stereo przy pomocy tego sie
    > nei zapusci
    >
    > 30 PLN to tanio bo w USA kosztuje 30 dolcow
    >
    > A.L.

    Z dobrego serca wysłałem uprzejmą wiadomość do sprzedawcy z Allegro aby zmienił opis
    grożący niszczeniem sprzętu.

    Oto, co mi odpisał:

    "" o czym ty bredzisz ?????!!!! dla ciebie prad to wielka zagadka widze .
    polskaaaaa.
    ps. oczywiscie do urzadzen z angli trzeba brytyjski prad
    do amerykanskich amerykanski
    a do urazen grzewczych koniecznie z enei nie enrgy
    no i jeszcze pewnie kondycjiner sluzy do tego by wzmacniacz sie nie zanieczyscil a
    reduktor napiecia osobny do suszarek i sobny do wibratora a calkiem inny taki
    bardziej higieniczny do miksera i ekspressa do kakao . wogole inteligentny prad
    potrzebny bo wlascicielowi jej brakuje .
    czytaj dalej te swoje debilne fora i pierz w inetlignetnych proszkach""

    Napisałem mu:
    Choć to walka z wiatrakami)

    ""Skoro nie masz pojęcia o elektronice to może byś czasem posłuchał starszych,
    wykształconych i doświadczonych w tej dziedzinie
    Widzę, że na głupotę nie ma lekarstwa - twoja sprawa, szkoda, że ryzyko kupującego
    ten wynalazek.
    Jeśli znasz jakieś obce języki to może przeczytaj i spróbuj zrozumieć instrukcję od
    tego "wynalazku 1600W" - zwykle jest ostrzeżenie:
    "tylko do urządzeń grzewczych".
    Jak nie rozumiesz - twoja strata a może mój zysk gdy mi przyniosą do naprawy
    zniszczony wzmacniacz - mam doświadczenie z takimi przypadkami.""