  • Data: 2016-05-15 09:58:08
    Temat: Re: co jest dzwonkiem w tym domofonie?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-15 o 3:26, 1634Racine pisze:

    > nie znam sie, ale... cudo zwane "regulator rezystorowy"? Jesli tak, to
    > jak sie za to zabrac? czyli: co dokupic i jak to przykleic, miedzy
    > czym,a czym (patrzac na malunki w watku zamieszczone)?
    No właśnie tego najważniejszego malunku nie ma. Czyli schematu.
    Skoro chcesz sprawę doprowadzić do końca, to potrzeba schematu. Pewnie
    nie dasz rady narysować. Ale możesz zrobić zdjęcie płytki od strony
    elementów i od strony druku. Wykadrować do podobnych rozmiarów i
    najlepiej zapisać w jednym pliku.
    Tak widoczny układ na pewno zachęci grupowiczów. Ja spróbuję.
    Tu przykład
    http://obrazki.elektroda.pl/9114536700_1447954805.jp
    Gdybyś jeszcze jeden widok zrobił w lustrzanym odbiciu (odpowiednim) to,
    pewnie ten wątek trafi do FAQ grupy. :-)

    Robert