eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyco kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?Re: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
    Date: Fri, 28 Jan 2011 08:54:10 +0000 (UTC)
    Organization: Wielka Depresja dopiero nadchodzi
    Lines: 29
    Message-ID: <ihu07i$un5$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <ih9723$vs6$1@mx1.internetia.pl> <iha1ta$utv$1@news.onet.pl>
    <6...@4...com>
    <ihda5u$r80$1@inews.gazeta.pl> <4d3fe052$1@news.home.net.pl>
    <0...@4...com>
    <4d3ff94c$1@news.home.net.pl>
    <a...@4...com>
    <4d400082$1@news.home.net.pl> <ihq89o$gmf$4@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <4d4146aa$1@news.home.net.pl> <ihsj1f$7vp$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <4d41f0be$1@news.home.net.pl> <ihsrpe$d2a$3@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <4d428522$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: kinga.cyf-kr.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1296204850 31461 149.156.2.32 (28 Jan 2011 08:54:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Jan 2011 08:54:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.8.3-20070201 ("Scotasay") (UNIX) (Linux/2.6.18-194.17.1.el5
    (x86_64))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346122
    [ ukryj nagłówki ]

    PaPi napisal:
    > To jest zupelnie bez sensu.
    > Dlaczego ? Dlatego, ze np. zysk na robotach ziemnych moze byc
    > mniejszy/wieksz niz na masie albo na organizacji ruchu.
    > Teoretycznie mogloby to wygladac tak, ze przetarg aukcyjny bylby
    > rozlozony w czasie - po to zeby przeliczyc jednostki.

    No i co z tego, że jest różny. W każdym przypadku da się wyrazić
    kwotowo.

    Pomyśl: masz zysk na CAŁOŚCI wyrażony procentowo od CAŁEJ kwoty
    i KWOTOWO. Ten zysk jest sumą zysków CZĄSTKOWYCH. W ramach zysku
    całkowitego oferent może schodzić w dół, teoretycznie do zera,
    co i tak wiele firm robi, aby pokryć koszty stałe w okresach,
    nazwijmy to, cienkich. I teraz jak oferent zejdzie do NOWEGO
    mniejszego zysku, to może określić sobie procent REDUKCJI zysku
    kwotowego. I tym procentem redukcji potraktować wszystkie
    zyski cząstkowe. Co tu widzisz trudnego?

    To działa w wielu branżach. Drogownictwo jest ustawioną świętą krową
    od czasu, kiedy w okolicach roku 1992 cięto dawne rejony dróg publicznych
    na zarządy i przedsiębiorstwa. Starzy kumple przez wiele lat nie chcieli
    sobie wzajemnie krzywdy robić i utarło się, że przetarg to świętość.
    A to tylko wygodna metoda dla urzędników i cwaniaków.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: