  • Data: 2016-01-07 09:27:55
    Temat: Re: co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
    > korzystac ze skype?

    ja też miałem taki problem i padło że kupię pudełko z hdmi i androidem.
    Tyle że prędkość takiego "pudełka" pozostawia wiele do życzenia. no więc
    wpadłem na pomysł aby do plecków TV przymocować laptopa z rozbitym
    ekranem. Niestety wtedy laptopów nie było na allegro, więc kupiłem płytę
    główną zhdmi. dysk i zasilacz miałem, klawiaturę bezprzedwodwą też. tak
    więc za 150 zł zrobiłem taki "smart" ze mucha nie siada. całośc była
    przymocowana do tego uchwytu którym był mocowany TV do ściany.
    Zastanów się nad lapkiem z rozbitym ekranem
    ToMasz