  • Data: 2016-01-07 13:19:35
    Temat: Re: co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    > telewizor (U50S6806S) teoretycznie jest 'smart', ale klipy youtube odtwarza w max
    360-480p i na ekranie 4k wyglada to slabo
    > samo odpalenie aplikacji w tv tez trwa zdecydowanie za dlugo
    > (chociaz jako tv i odtwarzacz z usb zdecydowanie moge polecic, w tej cenie nie ma
    chyba zadnej konkurencji)
    > co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz korzystac ze
    skype?

    Mam dwa pytania:
    * TV po ethernecie, czy po wi-fi?
    * Jak z TV wybrać (wyszukać) z YouTube filmy tylko o wysokiej rozdzielczości
    (powiedzmy od 720 p w górę)?
    W moim HU6900 takiej opcji w ogóle nie widzę (może nie umiem znaleźć - mam na myśli
    YT jako aplikację SmartTV, a nie wchodzenie na YT.com przez przegladarkę co owszem
    działa, ale jest mocno upierdliwe)
    Z kolei w tunerze Ariva 253 niby jest w menu opcja 720, ale i tak nie działa
    (wyszukuje wszystko).