    From: uni <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: co to za plik z rozszerzeniem .nbu ?
    Date: Thu, 19 Mar 2009 08:18:41 +0100

    darnok napisał(a):
    [..]
    > Biorac pod uwage to co powyzej napisales nie masz bladego pojecia
    > o upgrade softu itp. Lepiej od razu zanies do jakiegos serwisu.
    > Generalnie bez specjalnych urzadzen nie przeflashujesz tego telefonu
    > (oczywiscie jesli nie ma na stronie nokii nowszego softu do
    > sciagniecia - bo wtedy sam to zaktualizujesz).
    >
    > firmware jest do sciagniecia w sieci ale co z tego. nie wgrasz go ,
    > a juz na pewno nie przez BT :D

    Dzięki za odpowiedź. Istotnie - upgrade firmware telefonu jeszcze nie
    robiłem, ale zmieniałem oprogramowanie biosu płyt głównych komputerów,
    oraz firmware AccesPointa. Rożnice małe w tych przypadkach.
    Podpowiedz czym zmienić to oprogramowanie oraz czy przyniesie skutek
    to jest czy podniosę tym ten telefon ?.