  • Data: 2021-04-09 14:57:01
    Temat: Re: co ze starym olejem?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s4np55$lu8$...@d...me...
    W dniu 08.04.2021 o 08:31, Mateusz Bogusz pisze:

    >boję się "na zapas". na serio. co prawda to dotyczy firmy, ale
    >słyszałem ze nałożyli sroga karę za niezutylizowanie świetlówki. nie
    >tyle żeby wypierdzielenie świetlówki do kosza na śmieci było dobrym
    >pomysłem, ale

    No to kara sie slusznie nalezy :-)

    >impulsem do wymierzenia kary był zakup nowej. kupiłeś nową - co
    >zrobiłeś ze starą. nie masz kwitu - dostaniesz karę.

    a) rozbudowa oswietlenia ... ale dobrze byloby pokazac te nowa oprawe
    ... i fakture na nia :-)
    b) pekla tak, ze nie bylo co zbierac .. ciekawe, co urzad na to :-)
    No - kara za niewezwanie sanepidu do zbadania miejsca pracy sie
    slusznie nalezy,
    c) panie, jej nie bylo 20 lat, jeszcze za poprzedniego wlasciciela,
    teraz wsadzilismy :-)

    LED niby malo/nietoksyczne, ale papierki ... czy nie te same ?

    Zaraz ... a nie mozna zostawic starej w sklepie? Czy papier musi byc ?

    J.