-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ghost" <g...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
References: <54c352d7$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<ma18p1$ecj$1@speranza.aioe.org>
<54c4b381$0$2654$65785112@news.neostrada.pl>
<ma2es1$fjt$1@mx1.internetia.pl> <ma2npl$pl0$1@dont-email.me>
<ma3p9c$upv$1@mx1.internetia.pl> <ma5efh$ip2$1@dont-email.me>
<Pine.WNT.4.64.1501262004170.5548@quad> <ma6i2n$9fb$1@dont-email.me>
<Pine.WNT.4.64.1501280000510.1408@quad> <ma98c7$rt7$1@dont-email.me>
<54c8b363$0$2654$65785112@news.neostrada.pl> <maan87$7m7$1@dont-email.me>
<54c8e899$0$2642$65785112@news.neostrada.pl> <magj4a$2l2$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <magj4a$2l2$1@dont-email.me>
Subject: Re: [cross] Android w samochodzie i CAN
Date: Fri, 30 Jan 2015 22:31:14 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 21
Message-ID: <54cbf837$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.157.1
X-Trace: 1422653495 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2184 80.55.157.1:54211
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:677732 pl.misc.samochody:2554998
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:magj4a$2l2$...@d...me...
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:54c8e899$0$2642$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
>>>> A jak jest auto z pamiecia ustawien kierowcy ?
>> Tylko wtedy przydaje sie sprzezenie zwrotne, ilosc kabelkow rosnie, i
>> zaczynaja miec sens trzy procesory - w lusterkach i w manipulatorze :-)
>Nie jest to potrzebne gdy projektant pomyśli chwilkę i zauważy,
>że pobór prądu silnika prądu stałego zwiększa się znacznie
>przy zwiększonym obciążeniu (gdy silnik dokręci lusterko do
>oporu) i wtedy wciąż masz 4 druty a wiesz gdzie jest lusterko.
Niezły sposób na pamięć ustawień. Hehe, kreatywny wyznawca srajfona.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mierniki poziomu glukozy (CGM, FGM)
- A Szwajcarzy kombinują tak: FinalSpark grows human neurons from stem cells and connects them to electrode arrays
- Kontrola nad prądem - sprawdź jak działa [apka - przyp. JMJ] eLicznik
- NETIA i hasło logowania
- Modulacja FM
- Najgorszy język programowania
- Kol. sukces po polsku: firma Szumisie sp. z o.o.
- Chińska Telefonia 6G - Chcą Nas Sterować Elektrycznie - Jak Kukiełki w Teatrze Lalek!!!
- RS-485 ale automatycznie dwukierunkowy
- Leżakujące SSD gubią po roku dane
- kolorowy e-paper
- Sterownik kotła CO praca PWM
- Jakie baterie A23 i LR44?
- OLED SSD1306 - degradacja?
- Który symulator AVR jest ,,prawilny"?
Najnowsze wątki
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność