  • Data: 2009-08-10 20:47:45
    Temat: Re: cyfrowa obróbka sygnału
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety już dano temu uczyłem się o transformacie Fouriera. Nie jest
    > wykluczone, że to co robię nie jest to FFT tylko liczenie transformaty
    > metodą "tradycyjną". Bardzo prosty algorytm ale wymaga wielu mnożeń.
    > Chyba muszę się trochę doszkolić.

    No wysoce prawdopodobne, że nie jest to klasyczny FFT :P.. to się nie
    dziwię, że ARM się nie wyrabia ;)... proponuję poszukać gdzieś gotowej
    biblioteki i tyle!! :)...
    Może to Cię zainteresuje??
    http://www.jandspromotions.com/philips2005/Winners/A
    R1731.htm
    Kliknij na ENTRY... ale to tak tylko do podglądu, bo _chyba_ nie można
    tego w projektach wykorzystać(licencja...)...

    Pozdrawiam
    Konop