  • Data: 2021-02-17 11:50:10
    Temat: Re: czy baterie Ni-Cd AA lub AAA są na cenzurowanym?
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Feb 2021 21:02:38 +0100, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Jeszcze odnośnie ładowania obu rodzajów: nie ładujemy NiMH w ładowarce NiCd

    Z mojego, niewielkiego doświadczenia (kilkanaście akumulatorków
    używanych przez kilkanaście lat, paręset cykli pracy każdy) jest od
    tej zasady wyjątek: ładowanie bardzo małym prądem. Używam najbardziej
    prymitywnego układu, z prądem (60 mA) ograniczanym opornikiem
    szeregowym. Oczywiście czas ładowania to w wypadku NImH-ów 1800 mAh
    jakieś dwie doby...

    --
    Artur Stachura