  • 11. Data: 2014-01-14 10:50:19
    Temat: Re: czy słoik 0,3 l imploduje?
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:lb2u53$htg$1@news.mm.pl...
    > Taką komorę dało by się tanio (?) zrobić z części hydraulicznych.

    Hmm, to jest jakiś pomysł. Przejdę jak znajdę chwile czasu do znajomego
    hydraulika i zobacze co ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 12. Data: 2014-01-14 11:00:22
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >O kurka! A taki co nie piszczy kosztuje kupę szmalu!
    >Może warto to robić usługowo? Wyciszanie zasilaczy :-)

    Cennikowo nowy jakieś 950 PLN. Ja sobie w swoim demobilu wymieniłem
    kondensatory, wentylator i technicznie jest gotowy do pracy na następne lata
    ale...
    No właśnie ale... mam badziewne zasilacze PC które płonęły zywym ogniem,
    dymiły, strzelały - jednak ani jeden nie piszczał tak by mnie wnerwić :-(

    >Tak z 15 lat temu miałem pierwszy dysk 10.000 RPM, zdaje się >IBM. To
    >ścierwo piszczało niemożebnie! A tu proszę: trzeba było >mu żywicy nalać
    >:-)

    Albo taki mały betonowy sarkofag, on by też usunął niskoczęstotliwościowe
    wibracje od skaczącej głowicy ;-)

    Kiedyś zrobiłem sobie na PCta zamkniętą szafkę z wymuszonym wlotem i wylotem
    powietrza w postaci łamanych tuneli. Na górze wlot w przekroju bocznym S o
    długości szafki, na dole tak samo wylot. Z przodu estetyczne drzwiczki. Był
    bezszelestny.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 13. Data: 2014-01-14 11:17:11
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Tuesday, 14 January 2014 10:50:19 UTC+1, Ukaniu wrote:
    > Hmm, to jest jakiďż˝ pomysďż˝. Przejdďż˝ jak znajdďż˝ chwile czasu do znajomego
    > hydraulika i zobacze co ma.

    Tyle że dobrze by było widzieć co tam w środku się chlebocze, a takie szkiełko
    wziernikowe już raczej powszechnie nie zalega bezrobotnie w szpejach.
    Konrad

  • 14. Data: 2014-01-14 13:36:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Łukasz musi zaimpregnować póżniowo mały transformator:

    http://www.ceneo.pl/20752240

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2014-03-01 17:55:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-14 11:00, Ukaniu pisze:

> [...]
    > wylotem powietrza w postaci łamanych tuneli. Na górze wlot w przekroju
    > bocznym S o długości szafki, na dole tak samo wylot. Z przodu

    Napisz coś więcej o tej szafce. Z czego wykonana?

    --
    MN