  • Data: 2022-09-05 09:24:55
    Temat: Re: czy virgin mobile az tak kiepskie jest?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dostałam sms-a z Orange, że wkrótce podnoszą ceny, a płacę za sim co m-c
    > 30 zł. Mniej się nie da.
    > da się. da sie nic nie płacić, nie używać tego za co płacisz. My tu
    piszemy o virgin, jako odpowiedniku mega taniego spożywczaka, którego
    produkty są jadalne, ale raczej nie smaczne. Więc 300m+300sms+1gb - za
    9zł jest ok. ale za 2 razy wyższą kwotę, bez chwili zastanowienia byłbym
    w nju (orange) a2mobile, czy u kogogolwiek innego.
    Za co Ty płacisz, i za co masz płacić firmie orange więcej - nie wiem. A
    dysk oddaj do serwisu odzyskującego dane.

    ToMasz