  • Data: 2017-09-01 11:26:54
    Temat: Re: czy w rolkach można jeździć po przejściu dla pieszych?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miller Artur" napisał w wiadomości grup
    >a kiedy pieszy przestaje być pieszym? się kiedyś zastanawiałem w
    >kontekście pijanych rowerzystów. bo sprzętu do jeżdżenia jest sporo.
    >czy pijany na hulajnodze też będzie miał problem?

    O hulajnogach to dyskusja byla, ponoc policja twierdzi, ze to nie
    rower.

    Nie wiem czy dobrze twierdzi, za to
    "za pieszego uważa się również osobę prowadzącą, ciągnącą lub pchającą
    rower, motorower, motocykl, wózek dziecięcy, podręczny lub inwalidzki,
    "

    I juz moze pchac hulajnoge po pijaku.

    > a na hulajnodze z napędem elektrycznym?

    hulajnoge z napedem elektrycznym tez moze pchac :-)

    > albo z siodełkiem? czy może definicja ograniczała się do stricte
    > rowerów? czyli dwukółek z siodełkiem, kierownicą i napędem
    > łańcuchowym?
    >... a co z jednokołowcem?

    47) rower - pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany
    siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem;
    rower może być wyposażony w uruchamiany naciskiem na pedały pomocniczy
    napęd elektryczny zasilany prądem o na-pięciu nie wyższym niż 48 V o
    znamionowej mocy ciągłej nie większej niż 250 W, którego moc wyjściowa
    zmniejsza się stopniowo i spada do zera po przekroczeniu prędkości 25
    km/h;

    Ja tam nic nie widze o siodelku, ilosci kol czy lancuchu

    J.