    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy warto kupic i naprawiać 206cc ?
    Date: Fri, 12 Mar 2010 14:08:36 +0100

    TP pisze:
    > Zastanawiam się czy warto kupic takie autko.
    > Handlarz który go sprzedaje mowi, że podłużnice są ok

    jeśli tak twierdzi, to niech to udowodni np pomiarem punktów bazowych.
    Bo na oko tego stwierdzić się nie da.

    ., że do wymiany są
    > drążek kierowniczy, wachacz, chłodnica i oczywiście elementy blacharki +
    > lampa, felga.

    generalnie, zawsze trzeba brać pod uwagę, że coś wyskoczy, współczesne
    samochody zaprojektowane są tak, że nawet niewielkie widoczne szkody
    powodują naruszenie konstrukcji. Wiem coś o tym, bo już przerabiałem
    kilka okazji po lekkich dzwonach :)

    > Jak uważacie, warto ładować się w taki samochod i remontować go.
    > Ile mniej wiecej może kosztować remont tego auta, jego poszczególnych
    > elementów.

    jeśli pomiary płyty podłogowej będą ok i cena będzie Ci odpowiadać to
    czemu nie.

    --
    krzysiek82