    From: TP <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy warto kupic i naprawiać 206cc ?
    Date: Fri, 12 Mar 2010 15:07:26 +0100

    > Popros o zdjecie, jak auto wygladalo we Francji. Jesli tak jak na tym
    > zdjeciu, to kazdy uczciwy handlarz zrobilby fotke przed zaladunkiem na
    > lawete.

    Dzięki za uwagi, handlarz twierdzi, ze blotnik byl zdjety juz we francji
    pod ubezpieczyciela, ale sprobuje faktyczne poprosic o zdjecie.
    Zainteresowalem sie tym autem, bo sam kiedys mialem stluczke, uderzylem
    prawym przodem przy niewielkiej predkosci. Bylo tu suzuki swift.
    Obrazenia byly tylko wyłacznie blacharskie, ponoć minimalnie były
    podluznice prostowane. Wymienione zostały błotniki, maska,zderzak,
    reflektory.
    Samochod byl naprawiany z AC. Faktura byla na ponad 10 tys.(rok 2005
    bodajze, albo wczesniej) Ale podejrzewam ze jak by naprawiał na wlasną
    ręke to by wyszedl ułamek ceny.
    Samochodem jezdzilem jeszcze dlugo, był bez zarzutu. Dla mnie dla laika
    auto poobijane... ale moze macie racje ze faktycznie jest mocniej
    uszkodzone skoro wahacz, drązek kierowczniczy i felga jest uszkodzona.
    Ale moze jest tak, ze ktos uderzyl prawym kolem, zniszczy wlasnie te
    elementy, poduszki są ponoć ok