  • Data: 2024-01-28 23:48:13
    Temat: Re: czy youtube obchodzi wam adblocka?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:uov2hs$64q$1$ladida@news.chmurka.net>
    user 1634Racine pisze tak:

    > w samsung internet blokuje adguard content blocker
    > w chrome - mogila, nic nie blokuje, bo zdaje sie, ze nic nie
    > istnieje w sprawie blokowania

    Właśnie sprawdziłem swój piąty najstarszy niegrzebany telefon i
    reklamy są przed jak i w trakcie. Nurtują mnie te reklamy bez SKIP.

    że niby mam słuchać bredni o 5000$ tygodniowo, nie wiedzieć ile
    czasu mam jeszcze oglądać i nie móc przeskoczyć.

    chyba po prostu wyłączyli timer

    https://support.google.com/displayvideo/answer/92249
    14?hl=en#:~:text=About%20non-skippable%20ads,(cost%2
    0per%20thousand%20impressions).

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego