  • 1. Data: 2024-01-24 19:13:05
    Temat: czy youtube obchodzi wam adblocka?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Gdzieś od miesiąca w Firefoxie i Vivaldim pojawiły mi się reklamy.
    Co najgorsze są i takie bez żadnego komunikatu SKIP lub Video ruszy po
    reklamie. Po prostu wskakuje facet i coś bredzi o zyskach 5000$
    dziennie. Nie ma jak tego zamknąć.

    W pracy nie mogę dotykać telefonu za bardzo bo kiero dostaje szału jak
    zauważy.

    Dotychczas puszczałem długi filmik w 240p i na 1.5 godziny był spokój.
    Teraz musze co rusz popychać ręcznie reklamy. Pobieranie w domu i
    pakowanie codziennie nowych 8h podcastu do komórki nie jest wygodne na
    dłuższą metę.

    Mam więc pytanie. Czy Wam ostatnio YouTube też obchodzi wasze blokady?
    Czy coś faktycznie majstrowali w styczniu?

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2024-01-24 19:22:19
    Temat: Re: czy youtube obchodzi wam adblocka?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 24.01.2024 o 19:13, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Mam więc pytanie. Czy Wam ostatnio YouTube też obchodzi wasze blokady?
    > Czy coś faktycznie majstrowali w styczniu?

    Mi działają, a u syna już nie. Ta sama przeglądarka. Może wprowadzają
    systematycznie, coby raban się nie podniósł.

    Robert

  • 3. Data: 2024-01-24 19:30:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Mi działają,

    No ale ja mam na myśli PC.

    Robert

  • 4. Data: 2024-01-24 19:48:49
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    >
    > Mam więc pytanie. Czy Wam ostatnio YouTube też obchodzi wasze blokady?
    > Czy coś faktycznie majstrowali w styczniu?

    Firefox plus najnowszy ublock daje radę.

    MJ

  • 5. Data: 2024-01-24 19:57:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uork1i$67i$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Mi działają, a u syna już nie. Ta sama przeglądarka. Może
    > wprowadzają systematycznie, coby raban się nie podniósł.

    Mam 5 telefonów. Z tego 2 strzegę jak oka w głowie bo blokują reklamy.
    Nie dopuszczam do żadnych aktualizacji androida.

    Na 1 rok 2017 jest Android 7.0 i stary Vivaldi. Pokazuje tylko pierwsze
    dwie reklamy po włączeniu przeglądarki i cały dzień blokuje reklamy
    dopóki Vivaldi jest otwarty. Ale już mu bateria siada.

    Na nr2 rok 2020 jest Android 10 i nienajnowszy Vivaldi oraz zawsze
    aktualny Firefox. Na obu przeglądarkach reklamy na YouTube nie są
    blokowane od nowego roku.

    A co z tym oknem bez guzika SKIP in 5 sec? Spotkaliście się z nim?
    Czy może tylko mi guzik nie mieści się na ekranie?

    Czy może Youtube wprowadziło takie ulepszenie, że nie da się tego
    pominąć. Słuchanie naciągacza na piramidę przez 24 minuty to lekka
    przesada.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 6. Data: 2024-01-24 19:57:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uorlj7$d54$1$michalj@news.chmurka.net>
    user Michał Jankowski pisze tak:

    > Firefox plus najnowszy ublock daje radę.

    ok popatrzę

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 7. Data: 2024-01-24 22:58:07
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 24.01.2024 o 19:48, Michał Jankowski pisze:

    > Firefox plus najnowszy ublock daje radę.
    Do tych wyskakujących filmików na stronach nie daje rady. Tych małych
    okienek nie daje się zamknąć.Nie mają X (zamknij).
    Jaki masz najnowszy ublock (orygin?), bo nie jest już wspierany.
    Jak możesz to podaj linka.

    --
    animka

  • 8. Data: 2024-01-24 23:19:33
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 24.01.2024 o 22:58, Animka pisze:
    > Jak możesz to podaj linka.

    https://addons.mozilla.org/pl/android/addon/ublock-o
    rigin

    MJ

  • 9. Data: 2024-01-26 02:48:17
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    PiteR w news:XnsB103B95378940PanElektronik@127.0.0.1
> [...]
    > Mam więc pytanie. Czy Wam ostatnio YouTube też obchodzi wasze blokady?
    > Czy coś faktycznie majstrowali w styczniu?

    w samsung internet blokuje adguard content blocker
    w chrome - mogila, nic nie blokuje, bo zdaje sie, ze nic nie istnieje w
    sprawie blokowania

  • 10. Data: 2024-01-28 23:48:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uov2hs$64q$1$ladida@news.chmurka.net>
    user 1634Racine pisze tak:

    > w samsung internet blokuje adguard content blocker
    > w chrome - mogila, nic nie blokuje, bo zdaje sie, ze nic nie
    > istnieje w sprawie blokowania

    Właśnie sprawdziłem swój piąty najstarszy niegrzebany telefon i
    reklamy są przed jak i w trakcie. Nurtują mnie te reklamy bez SKIP.

    że niby mam słuchać bredni o 5000$ tygodniowo, nie wiedzieć ile
    czasu mam jeszcze oglądać i nie móc przeskoczyć.

    chyba po prostu wyłączyli timer

    https://support.google.com/displayvideo/answer/92249
    14?hl=en#:~:text=About%20non-skippable%20ads,(cost%2
    0per%20thousand%20impressions).

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego